Site icon IAS

מתגייסים בעקבות מתקפת הטרור בסרי לנקה

יותר מ-200 הרוגים במטקפת טרור בעיר קולומבו שבסרי לנקה. צילום Depositphotos

בעקבות מתקפת פיגועי הטרור הבוקר (ראשון, 21.4) בקולמבו, בירת סרי לנקה אל על מסייעת לישראלים הנמצאים במדינה המעוניינים לחזור לישראל או לאלו אשר מתוכננים לטוס אליה.

חברת התעופה תאפשר לנוסעים המחזיקים כרטיס אל על מ/אל סרי לנקה דרך בומביי לשנות או לבטל את הטיסה ללא תשלום דמי שינוי או ביטול וזאת עד ליום ראשון הבא, ה-28.4.19. מימוש ההטבה באמצעות מוקד השירות הטלפוני של חברת אל על (*2250), סוכני הנסיעות ומשרדי אל על.

ואילו  אתר התיירות גוליבר הודיע כי יאפשר לתיירים ישראלים הנמצאים בסרי לנקה ומעוניינים לשוב לישראל, לרכוש כרטיס טיסה בחזרה לישראל בהנחה של 20%. מוקד שירות הלקוחות של גוליבר נערך לאפשר לישראלים הנופשים בסרי לנקה, יעד שנמצא במגמת עלייה בכניסת תיירים מישראל בשנים האחרונות, לרכוש כרטיס טיסה חזרה מקולומבו לישראל לימים הקרובים בהנחה מיוחדת.

מנכ"ל גוליבר, זיו רוזן: "כחברה ישראלית הדוגלת בערך האכפתיות כלפי לקוחותיה וסולידריות ישראלית, החלטנו בגוליבר לאפשר לישראלים המעוניינים לשוב ארצה בשל המצב הביטחוני בסרי לנקה, לרכוש כרטיס טיסה מסובסד חזרה לישראל. אנו מקווים כי השקט והביטחון יחזרו לסרי לנקה בהקדם".

Exit mobile version