Site icon IAS

משרד התיירות – משרד כלכלי חשוב ומוביל

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות: "אנו קוראים כבר עכשיו לראשי המפלגות שרואים עצמם מועמדים לראשות הממשלה, להכריז כבר עתה כי משרד התיירות הנו משרד כלכלי חשוב ומוביל ושהתחייבו לתת את משרד התיירות רק למי שרוצה להיות שם, שמתחייב לשרת את ארבעת השנים שמכהנת הממשלה".

 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו באגרת לחברי התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל לקראת הכנס: "הגידול המרשים במספר התיירים הנכנסים לישראל מחייב את כל הגורמים העוסקים בתחום להמשיך להשקיע בקידום תנופת התיירות לישראל גם בשנים הבאות".

כנס התאחדות סוכני הנסיעות הצפוי להיפתח בשבוע הבא, יעלה גם נושאים מדיניים העומדים על הפרק, בעיקר על רקע הבחירות הקרבות. התאחדות סוכני הנסיעות יוצאת במסר לראשי המפלגות המתמודדות במערכת הבחירות הנוכחית, כי יכריזו כבר עתה שמשרד התיירות יהיה משרד בעל עדיפות כלכלית ויציבו בראשו שר שמתאים לתפקיד וימנעו מצב של מינוי שר בלית ברירה. 

 

לדברי יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות הסוכנים: כזכור, ענף התיירות הוא יצרן חשוב של מקומות עבודה ואנו קוראים כבר עתה למועמדים הרואים עצמם כחברים בממשלה הבאה לתת את משרד התיירות רק למי שרוצה להיות שם, להתחייב לשרת את ארבעת השנים שמכהנת הממשלה.

 

הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות לשנת 2013, ייערך ביום שני, 7/1/13 בכפר המכביה שברמת-גן. לכנס נרשמו כ- 700 משתתפים, נציגי תעשיית התיירות על כל גווניה, מאות סוכני נסיעות, עשרות בעלי תפקידים בחברות תעופה, מנהלי רשתות בתי מלון מובילים וחברות השכרת רכב, נציגות בכירה של משרד התיירות ובכלל זה שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ממנו צפויה להיערך פרידה חגיגית במהלך הכנס.

 

תוכנית הכנס כוללת אסיפה כללית ופנלים מקצועיים, אשר יעסקו בסוגיות העיקריות העומדות על הפרק. בראש הדיונים, יציג עו"ד דרור שטרום פעילות ענף התעופה וארגון חברות התעופה בראי ההגבלים העסקיים בישראל.

 

עוד בתוכנית הכנס, אמנון אברמוביץ על בחירות 2013, הרצאה של יוסי ורדי, גורו האינטרנט בנושא חדשנות, ד"ר גיא בכור על הסיכונים והסיכויים לענף התיירות במזרח תיכון סוער, פאנל מנהלי חברות תעופה בהשתתפות, הגב' יעל קטן, מנכ"לית בריטיש ואיבריה ישראל, הגב' איה מגן, מנכ"לית אל על ישראל, מר אבנר גורדון, מנכ"ל סוויס ישראל ומר אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד ישראל. בנוסף, ירצו מרצים מובילים בתחום המיתוג, רשתות חברתיות ושיווק בעידן הרשתות החברתיות.

Exit mobile version