Site icon IAS

משרד התיירות משקיע בברזיל

משרד התיירות מארח השבוע משלחת כמרים מובילה מברזיל. המשלחת כוללת 18 כמרים,אוונגליים וקתוליים, מרחבי המדינה אשר מנהיגים קהילות  המונות  עשרות עד מאות אלפימאמינים. זוהי הפעם הראשונה שמתארחת בישראל משלחת בהיקף וסדר גודל זה.

 

ברזיל היא מדינת מקור חשובה במיוחד שכן מדובר בכלכלה צומחת ומתפתחת, בעלת פוטנציאל תיירותי אדיר. בשנת 2011 הגיעו כ- 57 אלף תיירים מברזיל לישראל – עלייה של כ-9% בהשוואה לשנת 2010. מרבית אזרחי ברזיל נמנים על מאמיני הדת הנוצרית, כאשר 43% מהתיירים המגיעים מהמדינה לארץ הקודש, מגיעים מסיבות דתיות ולמטרות צליינות

 

המשלחת מסיירת בין היתר ביפו העתיקה, קיסריה, הר תבור, טבריה והכנרת, נצרת, ים המלח וירושלים.המשלחת נפגשה אמש עם שר התיירות.סטס מיסז'ניקוב, שציין כי ברזיל מהווה מקור חשוב לצמיחת התיירות לישראל, גם בזכות קהילה אוונגלית המונה עשרות מיליוני מאמינים שמעוניינים לבקר במקומות הקדושים. בשנה הקרובה יגביר משרד התיירות  את הפעילות השיווקית בברזיל על מנת להגדיל את מספר התיירים בלמעלה מ-20% נוספים.

 

 

מנכ"ל משרד התיירות, בועז בר ניר, שב אמש מסיור בברזיל. במהלך הסיור התרשם מהפוטנציאל התיירותי ופיקח על פתיחתה של לשכת התיירות בסאו פאולו, בראשותה של סוזן קלגסבורן, שמונתה זה מכבר לתפקיד מנהלת הלשכה. כמו כן נפגש המנכ"ל עם נציגי חברות תעופה, סיטונאי תיירות מובילים, מובילי דעת קהל נוצריים ועיתונאים. בעונת הסתיו 2012 צפוי לצאת בברזיל קמפיין חדש של משרד התיירות, כאשר סך ההשקעה בתחום השיווק במדינה עומד על כ-3 מיליון שקלים.

Exit mobile version