שתי יצרניות המטוסים האזרחיים הגדולות, איירבוס ובואינג ממשיכות בתחרות על תקציבי חברות התעופה והליסינג במטרה לסיים את שנת 2013 בתוצאות הטובות ביותר. ביקוש למטוסים אזרחיים נותר חזק נוכח העבודה שחברות התעופה האמריקניות מחדשות את צי מטוסיהן ומנגד אלו במפרץ הפרסי ובאסיה מרחיבות את צי המטוסים בעקבות עלייה במספר הנוסעים והשקת קווי תעופה חדשים.
מהנתונים ל-30 בנובמבר 2013 עולה: איירבוס מובילה במספר ההזמנות, אך מפגרת במסירות המטוסים לעומת בואינג.
שיפור מרשים נרשם בסלון האווירי של דובאי בנובמבר ,כשאיירבוס קיבלה הזמנה של 108 מטוסים וקבעה שיא של סה"כ יותר מ-5400 מטוסים מדגם זה עד כה . 58 מטוסים סופקו בנובמבר וסה"כ 562 מטוסים ל-90 לקוחות, גידול של 9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. חברת בואינג מסרה לעומתה 580 מטוסים: 398 – מדגם 737, 18 מדגם 747, 20 מדגם 767, 54 מדגם 787.
חברת התעופה המובילה במספר ההזמנות בנובמבר הייתה איתיחאד איירווייס : 10 מטוסי A320, 26 מטוסי A321 , מטוס אחד מדגם A330-200, 40 מטוסי A350-900 ו- 10 מטוסי 350-1000A.
עם ההזמנה הזו של איתיחאד איירווייס מספר המטוסים שנמכרו עד כה מדגם A350 הגיע ל-814 ו-2523 מטוסים מדגם A320. אמירטס התחייבה להזמנת 50 מטוסים נוספים מדגם A380 שלא סוכמה סופית ומראה על תפנית בהזמנות המטוס הגדול בעולם, לאחר תקופה של האטה במכירות .
בנוסף, קטאר איירווייס הודיעה בסלון האוויר בדובאי על רכישת 5 מטוסים מדגם A330-200F שיהפכו למובילים בצי מטוסי החברה לתובלה.
מספר ההזמנות שנרשמו בחברת איירבוס בנובמבר 2013 עמד על 1373 ולאחר ביטולים סה"כ 1314 הזמנות מטוסים. חברת בואינג לעומתה קיבלה 1,212 הזמנות.
מספר מסירות המטוסים באיירבוס, בחודש נובמבר 2013 , עמד על 45 מטוסים מדגם A320, 9 A330 ו-4 A380 . אמירטס קיבלה 3 מטוסים מדגם A380 ואחד תאי איירווייס.
בנוסף, בואינג ואיירבוס קיבלו התחייבות להזמנות בסלון האווירי בדובאי שעדיין לא נחתמו ולא שוכללו בנתוני החברה.