Site icon IAS

מקרה שלישי של חולה קורונה בישראל

ספינת הקרוזים דיימונד פרינסס שעליה היו ישראלים שנדבקו בנגיף הקורונה. צילום Depositphotos

נוסע שהשתחרר מאשפוז ביפן, נמצא חיובי לנגיף הקורונה בישראל ויועבר לאשפוז בבידוד בבית החולים שיבא. כמו כן מתבצעת חקירה אפידימיולוגית לבדיקת מגעים נוספים.

הנוסע טס בטיסה מסחרית של חברת טורקיש איירליינס מטוקיו דרך איסטנבול טיסה TK53, ומאיסנטבול לת״א טיסה TK784 שנחתה בישראל בשעה 08:55. על כל נוסעי הטיסה שנחתה הבוקר ושהיו עמו על המטוס להכנס לבידוד בית באופן מיידי ל-14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות:http://bit.ly/MOH-Corona או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400.

אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף. להנחיות בדבר אופן בידוד ביתי יש להכנס לאתר משרד הבריאות (ראו לעיל).

כמו כן במשרד הבריאות מציינים כי המגע הקרוב של הנוסע מאיטליה (הכוונה לאשתו של הנדבק הראשון בנגיף), ייכנס לבידוד בבית החולים שיבא.

איזי ג'ט. תטיס רק ישראלים, לפי שעה, לאיטליה. צילום יח"צ

איזיג'ט: ממשיכים לטוס לאיטליה מישראל

חברת טיסות הלואו-קוסט איזיג'ט הודיעה היום כי בעקבות מגבלות הנסיעות של ממשלת ישראל, המונעות מנוסעים שביקרו באיטליה, סין, דרום קוריאה ואירן ב-14 הימים האחרונים להיכנס לישראל – יתכן כי חלק מהנוסעים לא יוכלו לנסוע בטיסות החברה בין איטליה לישראל. "כתוצאה מכך, רק אזרחים או תושבים ישראלים יורשו לטוס בטיסות ממילאנו-מלפנסה, נאפולי וונציה לתל אביב עד להודעה חדשה".

EasyJet הודיעה על המצב לכל הנוסעים המושפעים מכך באמצעות דואר אלקטרוני ומסרונים. לקוחות שטיסתם נמנעת, יקבלו פרטים מלאים על האפשרויות החלופיות שלהם. "אנו מספקים גם חדרי מלון וארוחות ללקוחות הזקוקים להם", הודיעה החברה, “EasyJet מצייתת להנחיות של הרשויות הרלוונטיות ולמרות שנסיבות אלה אינן בשליטתנו, אנו מתנצלים על אי הנוחות שתגרם".

Exit mobile version