Site icon IAS

מקבץ ידיעות מפיס אייר

חברת התעופה אייר ניו זילנד חשפה בסוף השבוע את המטוס הראשון שלה מדגם בואינג  B777-200 ER  שעבר שדרוג  כללי, תחילתו של תהליך בכל צי המטוסים ארוכי-הטווח של חברת התעופה הניו זילנדית.

 

הפרויקט כולל חידושים בתחומי הנוחות ורווחת הנוסעים: כל ריהוט הפנים של  המטוסים הוחלף. במחלקת תיירים משופרת, למשל, הותקנו מושבי עור יוקרתיים מדגם SKYCOUCH, ואילו במחלקת עסקים – מושבי מיטה SKYBED. כן הוחלף כל ציוד הבידור, ומתקינים  במטוסים מערכות בידור חדישות מתוצרת פנסוניק   (EX3), עם מסכי-מגע ברזולוציות גבוהות במיוחד. התכנית כוללת גם שיפורים בטרקליני הנוסעים בנמלי התעופה בני זילנד.

 

מייק טוד  (TOD), הממונה באייר ניו זילנד על שירות לנוסע ושיווק, אמר כי החברה משקיעה במשך כמה שנים יותר מ-100 מיליון דולר בשיפור השירות המטוסים, על מנת לשדרג את חוויית הנוסע בטיסותיו הארוכות בין ני זילנד לבין יעדי החברה בכל העולם.

 

חברת התעופה פינאייר הודיעה על השקת כמה קווי תעופה חדשים  לאירופה לעונת הקיץ 2015: החברה תבצע טיסות מהלסינקי ליעדים הבאים: פאפוס, מיורקה, דלמאן, הרקליון, חאניה, רודוס, קטניה, קוס, נפולי ואינסברוק.

 

כל הטיסות מיועדות בעיקר לתנועת תיירות קיץ מפינלנד ומאירופה הצפונית ליעדי נופש באגן הים התיכון. לרודוס, למשל, תבצע פינאייר בקיץ הקרוב חמש טיסות שבועיות.

 

Exit mobile version