Site icon IAS

מצעד מקבצי הנדבות ב- SUBWAY בניו יורק

מי שביקר בניו יורק מכיר מקרוב את תופעת מקבצי הנדבות ברכבת התחתית של העיר – SABWAY . התופעה הולכת ומתעצמת מיום ליום ופתרון לא נראה באופק.

 

כשרואים 5 מקבצי נדבות באותו קרון, כל כך מגוונים וססגוניים זה כבר מעלה חשד. נכון, במקרה הזה מדובר בקבוצת שחקנים שהתחפשו למקבצי נדבות במטרה לעלות לסדר היום הציבורי את התופעה ולהמחיש חלק מהבעיות הקיימות בארה"ב, חלקן משעשעות וחלק פחות. עקיצה מופנית גם לעבר עשירי ארה"ב שכתוצאה מהמצב הכלכלי לא יכולים לממן יותר את תפנוקי החיים הטובים ומבקשים עזרה.

 

הראשונה להיכנס לקרון היא אישה המתחזה להומלסית ומבקשת עזרה וכסף למחייה.אחריה נכנס בחור לבוש חולצת קבוצת כדורסל ואומר:" אני לא שודד, אני לא גונב אני רק רוצה להחזיק את עצמי בכבוד, עזרו וקנו בדולר ממתקים".

 

הבאים בתור הם זוג הלבוש היטב מניו אינגלנד העשירה שאומר: "לקחנו משכנתא שנייה עבור תשלום בית הקיץ שלנו בננטאקט. לא נראה לכם מגוחך, עזרו לנו".

 

בשלב זה נוסעי הקרון פורצים בצחוק עד שנכנס ברוקר מוול סטריט ומשאיר את כולם בהלם שאומר:"הקשיבו, הקשיבו המיסים שאני משלם הם עד הגג, אני לא אקבל את הבונוס השנתי שלי ואני לא יכול אפילו לשלם את מכונית הפרארי. מישהו יכול לשלם את הפייפר שלי, יאללה, אני משלם מיסים גם עבורכם".  

 

אחרי הברוקר נכנס גמד המציג עצמו כאיש קרקס המואשם בבריחת האריות ומבקש עזרה. להקת נגנים מקסיקנית קוטעת את נאומו של גמד הקרקס.

 

החגיגה מסתימת עם כניסתו של שוטר בבגדים אזרחיים המפנה את כל הקבצנים מקרון לכל תשואת הנוסעים. כשהשוטר נשאר לבדו ולהפתעתם של הנוסעים הוא מבקש תרומה עבור עמותת הרווחה של השוטרים. צפוי ?

https://www.youtube.com/watch?v=2pfk42UoAb4

Exit mobile version