Site icon IAS

מצדיעים לילדי הדרום

בתי הספר לטיסה בשדה התעופה הרצליה יזמו פנייה לראשי המועצות המקומיות הדרומיות, הנתונות תחת הפגזות טילים מתמשכות זה מספר שבועות, והזמינו את ילדי הדרום לטיסות כיף בשמי הארץ.

 

שתי קבוצות של ילדים, המבלים את רוב ימי החופש הגדול תחת מתקפות האויב בממ"דים ובחדרים סגורים, הגיעו היום (א') ליום רגיעה וכיף בשדה התעופה הרצליה. במהלך יום הכיף התארחו הילדים בשדה התעופה בהרצליה, סיירו בין המטוסים, למדו אודות יסודות הטיסה והתעופה מפי טייסים ומדריכי טיסה מקצועיים וטסו להנאתם בשמי הארץ.

 

בתי הספר לטיס בשדה התעופה הרצליה – סקאי תעופה, פ.נ. תעופה ומונאייר תעופה – העמידו לרשות הילדים 6 מטוסי ססנה וטייסים, והטיסו אותם בהתנדבות מלאה כאות מחווה והצדעה על עמידתם האיתנה בתקופה האחרונה.

 

פ.נ. תעופה, מונאייר תעופה וסקאי תעופה רואים ביוזמה זו שליחות וחובה מוסרית ולצורך כך מאחדים כוחות להטסה משותפת עם מטוסים של שלושת בתי הספר, זה לצד זה, בתיאום מקסימלי. הנהלת שדה התעופה הרצליה מברכת גם היא על היוזמה, ומסייעת בכל המנהלות והעניינים הנדרשים להצלחת האירוע.

 

"אנו בטוחים כי ימי כיף אלו יעלו חיוך רחב על פניהם של הילדים, כך שימלאו את ימי החופש הגדול בחוויות חיוביות ומרתקות", אמרו הצוותים בשדה התעופה של הרצליה.

 

Exit mobile version