אל על תאפשר מעתה ללקוחותיה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל גם אחרי שיצאו מן הארץ במהלך טיסתם, וכל עוד לא הגיעו ליעד (מרגע המראה ועד הנחיתה).
מדובר בבשורה חשובה, שכן ההערכה היא שכ-15% מהלקוחות טסים לחו"ל ללא כיסוי ביטוחי ושירות זה נותן להם מענה חשוב. זאת מכיוון שמרגע ההמראה אף חברת ביטוח לא מסכימה לבטח את הלקוחות, מה שמשאיר אותם לא פתרון ביטוחי.
הביטוח ייעשה באמצעות הפניקס חברה לביטוח בע"מ, וניתן יהיה לעשות זאת רק במטוסים בהם יש חיבור Wi-Fi. לקוחות של מועדון הנוסע המתמיד ומחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD אף יוכלו לרכוש את הביטוח באמצעות כסף או באמצעות נקודות הנוסע המתמיד.
מועדון הנוסע המתמיד של אל על השיק לפני כשנה מיזם ביטוח חדש בשיתוף הפניקס המאפשר, בין השאר, רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל רחב ומשתלם.
עלות הביטוח ליום היא החל מ-2 דולר או 6 נקודות נוסע המתמיד. רכישת הביטוח תקפה עד חצי שנה מראש וכוללת הוצאות רפואיות עד 5 מיליון דולר, עד 250 אלף דולר להוצאות איתור וחילוץ ועד 500 אלף דולר להחמרה במצב רפואי קיים, ביטול השתתפות עצמית (למעט מכשירים ניידים) וביטוח כבודה ו/או ביטול/קיצור נסיעה ללא תוספת תשלום.
רכישת הביטוח כפופה לשאלון חיתום רפואי ותנאי הקבלה לביטוח של החברה המבטחת.