Site icon IAS

מנכ"ל רש"ת יעקב גנות על רונה רמון ז"ל: ״איבדנו אשה מיוחדת"

מימין, אליעזר מרום, יעקב גנות, רונה רמון והשר ישראל כץ בנמל התעופה בתמנע ע"ש אילן ואסף רמון. צילום סיון פרג'

מרשות שדות התעופה נמסר היום כי "מנכ"ל רש"ת, יעקב גנות, ועובדי רשות שדות התעופה מרכינים ראשם עם היוודע הידיעה על פטירתה של רונה רמון ז״ל. עובדי רש"ת, ובעיקר אלה האמונים על הקמת נמל התעופה רמון ע"ש אילן ואסף רמון, זכו להכיר אישה מיוחדת ומרשימה ביותר, גיבורה בדרכה ובצניעותה".

רונה רמון ומנכ"ל רש"ת יעקב גנות. צילום סיון פרג' יח"צ רש"ת

רונה רמון הלכה לעולמה והיא בת 54 בלבד.

גנות הוסיף כי מאז פגישתם בהנחת אבן הפינה לנמל התעופה רמון נקשרה רונה לפרויקט יחודיי זה המנציח את יקיריה המנוחים, אסף ואילן ז"ל.

"בפעמים בהן נפגשנו בשנה האחרונה, ראיתי מקרוב את פועלה המרהיב בהנצחת בעלה אילן רמון ז״ל ובנה אסף ז״ל. לעולם אנצור בליבי את טקס הסרת הלוט מעל מבנה הטרמינל שבנמל. רגעים קסומים שבהם כבר ידעה שהמחלה הארורה מקננת  בה . קיוויתי שבימים הקרובים בהם נפתח את השדה, היא תזכה לראות נמל תעופה מרהיב הנושא בגאון את שמם של אילן ואסף. את אותם רגעים והדמעות ננצור יחד בליבינו", אמר גנות.

שר התחבורה והמודיעין ישראל כ״ץ: ״אני כואב את לכתה של רונה רמון, סמל ישראלי, שלקחה את כאבה האישי והפכה אותו לחוזק ולמפעל חיים בחינוך וקידום בני נוער. כאשר בישרתי לה שהחלטתי לקרוא לשדה התעופה האזרחי הראשון שמוקם מאז קום המדינה ברמת תמנע ליד אילת ע״ש בעלה אילן ובנה אסף ז״ל – לא היה מאושר ממנה.״

שר התחבורה ישראל כץ ורונה רמון. צילום סיון פרג

״לפני מספר חודשים זכיתי לקיים יחד איתה ועם בני המשפחה טקס מרגש מאין כמוהו לקריאת השדה על שם יקיריה אילן ואסף. בקרוב כאשר נחנוך את שדה התעופה רמון, רונה תהיה שם ביחד איתנו ועם אילן ואסף והחברים. יהי זכרה ברוך״.

הנשיא ריבלין: נמשיך ונרבה מאורך

ואילו נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, פרסם בדף הפייסבוק שלו הספד ובו כתב כי "רונה רמון הלכה מאיתנו, כפי שחיה בינינו – אצילית, זכה, מלאת אמונה. אילן ואסף נגעו בשמים, ורונה נגעה לנו בלב. ועכשיו רונה אהובה, ״מלאכי ציפורים מעליך, מלווים את צעדיך״.

רונה רמון והנשיא ראובן ריבלין. "רונה נגעה לנו בלב". צילום חיים צח/לע"מ

הנשיא ריבלין הוסיף כי "לא נשכח איך בנית מתוך החורבן, נטעת משמעות בכאב האינסופי, מילאת ביצירה את החסרון שלא יוכל להמנות. נמשיך ונרבה מאורך, האור שהפצת 'לכבוד העושים למרות הכאב, והיוצרים מתוך החושך'. נרים מבטנו למרומים ונחפש אחריכם, שלושה כוכבים זוהרים".

כתבה קודמת: הוסר הלוט מעל שלט נמל התעופה הבינלאומי ‘רמון’ ע”ש אילן ואסף רמון

Exit mobile version