Site icon IAS

מנכ"ל אל על: נמשיך להוסיף ולהפעיל את הקו לתאילנד בשלב זה

בנגקוק בתאילנד. אוסישקין מעריך ש-5,000 ישראלים אמורים לשוב לישראל. עם אל על צילום Depositphotos

מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, שלח היום מכתב לעובדים, לאחר שבשעות הבוקר עידכנה החברה את הבורסה על השפעה אפשרית של וירוס הקורונה על החברה בכותבו ש"אנו בעיצומו של אירוע גלובאלי ומוקדם עדיין  לחזות את כל השפעותיו. יחד עם זאת , ניתן לומר בביטחון רב כבר עתה, כי מדובר בשעת מבחן למדינות העולם ובתוכן מדינת ישראל, לענף התעופה ולאל על. ידענו בעבר שעות קשות ותמיד מצאנו בתוכנו את היכולת להתאחד, לקבל החלטות לא פשוטות, להתגבר ובסופו של יום לנצח ולצאת מחוזקים".

לדבריו, גם בתקופה זו הבטיחות והביטחון תמיד יעמדו בראש סדר העדיפות של החברה, ומתוך כך גם האחריות של הההנהלה ללקוחותיה ולאנשיה.

גונן אוסישקין. מחויבים להמשך פעילות תקינה ככל שניתן. צילום יונתן בלום

אוסישקין כתב כי "בשבוע שעבר הודענו על הפסקת הטיסות להונג קונג לאחר שימים אחדים קודם לכן הופסקו הטיסות לסין. ההשפעה המיידית למהלך זה הייתה הפסד הכנסות בהיקף כולל של 30 מיליון דולר ועל כך דיווחנו לציבור המשקיעים. הודעת משרד הבריאות מאתמול לפיה השבים מתאילנד ייאלצו לשהות בבידוד ביתי של 14 יום, משפיעה על הביקוש לטיסות ליעד זה ומתוך התחשבות בקהל לקוחותינו הודענו אמש על עדכון המדיניות המסחרית ואנו מאפשרים ללקוחותינו לשנות או לבטל כרטיסים ליעד זה, ללא דמי ביטול וללא דמי שינוי וזאת עד לתאריך 2 מרץ 2020".

"ננהג באחריות, בשקיפות וללא פזיזות"

החברה מעריכה כי בשלב זה שוהים בתאילנד למעלה מ-5,000 ישראלים אשר אמורים לשוב ארצה עם אל על. "מאחר והביקוש לטיסות הללו עשוי להיות חד-כיווני בעיקרו, אנו נבצע התאמות מסחריות נוספות. כפי שפעלנו בעבר, אנו נעשה כל שביכולתנו להטיס את הישראלים השוהים בתאילנד ויעדי המזרח האחרים ולהביא אותם בבטחה לביתם מבלי לסכן את צוותי האוויר ובהתאם להנחיות משרד הבריאות".

לדבריו, בהקשר זה סיכמה ההנהלת אל על עם הגורמים הרפואיים המוסמכים במשרד הבריאות ובראשם מנכ"ל משרד הבריאות, מדיניות ייחודית המאפשרת לה להוסיף ולהפעיל את הקו בשלב זה, כאמור, מבלי להתפשר על שלום הצוותים. בהתאם לסיכום, הצוותים לא יידרשו לשהות בבידוד ביתי עם שובם מהמשימה.

ואוסישקין מסכם ש"אני רוצה לחזק אתכם אנשי אל על ולמסור את הערכתי הרבה לאנשי הקו הקדמי בארץ ובעולם, לצוותי האוויר, לאנשי התחזוקה וליחידות המטה על ההירתמות והבנת גודל האחריות המוטלת עלינו, זה לא מובן מאליו ויחד עם זאת כולנו מחויבים להמשך פעילות תקינה ככל שניתן.

ימים קשים לפנינו וייתכן אף כי יידרשו צעדים דרמטיים והחלטות כואבות. אני מבטיח לכם כי נעשה כל שביכולתנו על מנת לצלוח את הימים הללו  ונעשה זאת  באחריות, בשקיפות  ללא פזיזות  ובעיקר מתוך דאגה לשלום לקוחותינו ולהבטחת עתידה של אל על".

Exit mobile version