Site icon IAS

מנהל אזורי חדש לקבוצת אייר פראנס/קלמ

קבוצת אייר פראנס קלמ, הקבוצה המובילה בתנועת נוסעים בינלאומית מאירופה. צילום יח"צ

 מינוי חדש בקבוצת התעופה אייר פראנס KLM  סטפן ונוברמייר מחליף את ג'רום סאלמי, שהתמנה למנהל מחלקת המדיניות המסחרית של אייר פראנס KLM במשרדי ההנהלה בפריז. "אחרי ארבע שנים שביליתי באיטליה בהובלת צוות המאופיין במקצועיות רבה ובמוטיבציה גבוהה, אני מתכבד להעביר את ניהול מדינות המזרח-התיכון לידי סטפן ונוברמייר, אשר עם ניסיונו, יוכל לתת תנופה נוספת לפעילות הקבוצה בשווקים המרתקים והמורכבים הללו ", מסר סלמי.

סטפן ונוברמייר המנהל האזורי החדש של אייר פראנס קלמ. צילום יחצ

סטפן ונוברמייר, צרפתי, בן 46 הוא בעל תואר בהנדסה מ-Ecole Centrale  שבעיר ליל ובעל ניסיון מקצועי עשיר בתחום האווירונאוטיקה. מאז הצטרף לחברת אייר פראנס בשנת 1999, ונוברמייר מילא מגוון תפקידים בתחומי הניהול, ההפצה והתמחור.  בשנים 2005-2007 שימש כמנהל מסחרי בקוריאה, וחזר לאסיה בשנת 2015 כמנהל האזורי של אייר פראנס KLM עבור יפן, קוריאה וקלדוניה החדשה.

"אני שמח להתחיל את ההרפתקה החדשה הזו באחד מהאזורים החשובים ביותר לקבוצה, לא רק באירופה, אלא גם ברמה הגלובלית. המטרה של קבוצת אייר פראנס KLM במדינות מזרח הים התיכון היא לחזק יותר ויותר את נוכחותה ולהיות הבחירה המועדפת גם בקרב המגזר העסקי וגם בקרב תיירות הנופש.", מסר ונוברמייר, שיעמוד בראש מבנה הכולל 7 מדינות הכוללות פעילות מ-18 שדות תעופה, ויותר מ-500 טיסות בשבוע וצוות של למעלה מ-250 עובדים.

אודות אייר פראנס KLM

מדובר בענקית תעופה עולמית שבסיסיה באירופה. תחומי העיסוק העיקריים של קבוצת אייר פראנס KLM הם הובלת נוסעים, הובלת מטענים ותחזוקת מטוסים. אייר פראנסKLM  היא הקבוצה המובילה מבחינת תנועת נוסעים בינלאומית מאירופה. היא מציעה ללקוחותיה מפת יעדים המכסה 314 יעדים ב -116 מדינות, בזכות טיסות אייר פראנס,, KLM  וטרנסאוויה. עם צי של 548 מטוסים ו -101.4 מיליון נוסעים שטסו בשנת 2018, קבוצת אייר פראנס KLM מפעילה עד 2,300 טיסות יומיות, בעיקר משדות התעופה המרכזיים  בפריס-שארל דה גול ומאמסטרדם-סכיפהול.

תוכנית הנוסע המתמיד של הקבוצה Flying Blue  היא אחת המובילות באירופה עם למעלה מ-15 מיליון חברים. יחד עם שותפיה Delta Air Lines ו-Alitalia, קבוצת אייר פראנס KLM מפעילה את השותפות הטרנס-אטלנטית הגדולה ביותר, עם יותר מ- 275 טיסות יומיות. הקבוצה מציעה גם פתרונות הובלת מטענים ותחזוקת מטוסים.

קבוצת אייר פראנס KLM חברה בברית ה-SkyTeam המונה 19 חברות תעופה, ומציעה ללקוחות רשת גלובלית של מעל 14,500 טיסות יומיות ליותר מ -1,150 יעדים ביותר ב- 175 מדינות.

Exit mobile version