Site icon IAS

ממן אוויאישן מציינת 100 טיסות בקו ת"א-סיאול ונערכת להגדלת הטיסות

נחמה רונן יו״ר קבוצת ממן, עופר ריינהרדט מנכ״ל ממן אוויאישן, קים ג׳ין האן שגריר דרום קוריאה בישראל, היונג צ׳ון מנכל לשכת התיירות של דרום קוריאה והון ג׳ון נציג קורייאן אייר בישראל. צילום איציק בירן

לרגל הטיסה ה-100 של קורייאן אייר בקו ת"א-סיאול שתנחת השבוע בנתב"ג, קיימה חברת ממן אוויאישן, נציגת קורייאן אייר בישראל, ארוע חגיגי במלון בראון לייטהאוס בת"א ובמהלכו חשפה בפני בכירי ענף התיירות והתעופה ושותפים עסקיים את תוכנית הפעולה שלה לקידום הקו והיעד. לרגל החגיגות יוצאת החברה במבצע במסגרתו יוצעו כרטיסי טיסה לסיאול במחיר של 785$ בלבד, ב-25% מהמחיר כיום. לדוגמא. שני תאריכים פתוחים כעת לטיסה מת״א לסיאול במחיר של 785$ (מחיר רגיל מעל 1000$): 12-19/7 ו-28/7-4/8.

בחמשת החודשים הראשונים של השנה הטיסה קורייאן אייר 20,705 נוסעים, כשבחודש מאי רשמה החברה שיא בהיקפי הפעילות עם כ- 5,000 נוסעים, שעתיד להישבר כבר בחודש יוני. על פי החברה, התפוסה הממוצעת של הטיסות מישראל במחצית הראשונה של השנה עומדת על כ- 85%. מדובר בנתון הגבוה ביותר מבין כל קווי התעופה שהשיקה החברה במהלך 2023. עוד מציינים בחברה כי בכל 100 הטיסות שהפעילה החברה על הקו בית ת"א לסיאול ובחזרה לא נרשם עיכוב מהותי.

עוד דיווחה ממן אוויאישן כי כמחצית מהנוסעים שלה מישראל (55%) יצאו במסגרת קבוצות מאורגנות, 40% הם נוסעים פרטיים ואנשי עסקים ישראלים שנהנים מהעובדה כי קיים הסכם אזור סחר חופשי בין המדינות והשאר סטודנטים שלומדים בסיאול. ומה היעד הסופי של הנוסעים? 65% טסים לסיאול כיעד סופי ו-35% נוסעים מסיאול ליעדי המשך כשהפופולריים בקרב הישראלים הם טוקיו וסידני.

לאור הביקושים הגבוהים בקרב ישראלים עד כה ולאור המשך המגמה שצפוייה להגיע לשיאה בפסח 2024, הודיע מר הון ג'ון (HOON JUN) מנהל פעילות קורייאן אייר בישראל כי החל מאביב 2024 בכוונת החברה לעבור להפעיל את הקו במתכונת של 4 טיסות שבועיות עם מטוס האיירבאס 330 רחב הגוף.

מטוס קוריאן אייר. צילום יח"צ

לדברי עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן מקבוצת ממן, נציגת  קורייאן אייר בישראל, "אנו בהחלט מרוצים מהנתונים עד כה שמשקפים עלייה בכל הממדים בהשוואה לשנת השיא ב-2019.  בימים אלו, לקראת עונת התיירות שנפתחת בספטמבר, אנו פועלים בשיתוף קורייאן אייר ולשכת התיירות של דרום קוריאה על מנת לייצר את החבילות האולטימטיביות עבור חברות ישראליות המתמחות בטיולים מאורגנים ביעד".

עוד מציין ריינהרדט כי לאור ההזדמנות של הישראלים לנצל השנה את תקופת החגים לחופשות ארוכות יותר מבלי לנצל יותר מדי ימי חופשה, יוצאת החברה במבצע במסגרתו יוצעו כרטיסי טיסה מת"א לסיאול במחיר החל מ-785$ למי שיזמין עד 11 ביולי לטיסות היוצאות עד 27 בדצמבר 2023. לנוסעים בטיסות קוריאן מוצעת האפשרות ליהנות מהמנה המפורסמת של המטבח הקוריאני – ביבימבאפ – מנה של ירקות מאודים, בשר או דגים מוגשים על מצע אורז לבן ברוטב מסורתי של פלפלים אדומים ושמן סומסום.

בין הבכירים שהגיעו לחלוק כבוד לחברת התעופה ולטעום מנת ביבימבאפ מסורתית:  קים ג'ין-האן שגריר דרום קוריאה בישראל, טלי לאופר, מנכ״לית התאחדות סוכני הנסיעות, נחמה רונן, יו"ר קבוצת ממן, יניב קסטן מנכ"ל הדסים, איתמר ניר מנכ"ל פגסוס, אדם שמויס סמנכ״ל פלייאיסט, מור סנדרס מנהל מחלקה עסקית דיזנהויז ונוספים.

רקע על החברה:
קורייאן אייר שנוסדה ב- 1969 היא חברת התעופה הגדולה בקוריאה הדרומית ובסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה אינצ'און בסיאול. החברה שמעסיקה כ- 20 אלף איש מפעילה כיום צי של 155 מטוסים שטסים ל-120 יעדים ב- 43 מדינות (13 מהם בתוך קוריאה). בשנת 2021 הטיסה החברה 984 אלף נוסעים מחוץ לקוריאה וכ- 5 מיליון נוסעים בתוך קוריאה.

קורייאן אייר, אחת מחברות התעופה המעוטרות ביותר בכל הקשור לחוויית השרות בטיסותיה ולרמת התחזוקה של מטוסיה. על פי דירוג SKYTRAX  לשנת 2023 דורגה קורייאן אייר במקום ה-10 של רשימת חברות התעופה הטובות בעולם. בדרוג השנתי של אתר התיירות Travel and Leisure המדרג את חברות התעופה הבינלאומיות הטובות בעולם, דורגה החברה במקום החמישי.

השרות בטיסות של קורייאן אייר כולל מערכת בידור עם מסכי צפייה ולמעלה מ- 300 שעות בידור, גישה לאינטרנט אלחוטי וארוחות מלאות.  הנוסעים אף יוכלו להנות מהשותפות של החברה בברית התעופה SKYTEAM ולהגיע לעשרות יעדי המשך ברחבי המזרח הרחוק, לרבות יפן, הונג קונג וסין.

Exit mobile version