Site icon IAS

ממינגן: טיסה חדשה של ריינאייר בין נתב"ג לגרמניה

כיכר השוק בממינגן שבבוואריה, גרמניה,.צילום Depositphotos

העיר ממינגן (Memmingen) שבגרמניה היא היעד החדש של חברת טיסות הלואו-קוסט ריינאייר (Ryanair) מישראל. החברה הודיעה כי יתקיימו אליה שתי טיסות בשבוע בימי שישי ושני מה-29 באוקטובר. עיר זו תהיה אחת מ-18 היעדים שכולל לוח החורף של ריינאייר מישראל.

מחירי המושבים החל מ-27.53 יורו לכיוון לטיסות בנובמבר, אותן אפשר להזמין עד יום חמישי, ה-13 בחודש, בחצות דרך האתר www.ryanair.com.

בממינגן  כ-41 אלף תושבים והיא ממוקמת במדינת בוואריה. היא נהנית מעיר עתיקה יפה וקרובה לאזור Allgäu . ממינגן היא בסיס פופולארי לתיירים המתכננים לבקר באלפים הבוואריים או באגם קונסטנס. הגישה לעיר היתה מוגבלת בעבר לתיירים מאזורים קרובים, אולם מאז שנפתח בה נמל התעופה, יותר תיירים בינלאומיים מגלים את קסמה ואת קרבתה הנוחה ליעדים כמו מינכן ואולם (Ulm).

לנוסעים הישראלים מוצעת הנחה של 10% על הזמנת חדרי מלון וגם הנחות במדיניות של מסירת הכבודה – מ-8 יורו למסירת מזוודה של 10 ק"ג ל-25 יורו למזוודה של 20 ק"ג.

גדנסק – תל אביב אאוט אילת אין 

לא מכבר התברר כי הקו של ריינאייר בין תל אביב לגדנסק שבפולין יחדל מלפעול מסוף אוקטובר וכי כל הנוסעים שעשו הזמנות מעבר לתאריך זה יודעו בעניין ויקבלו זיכוי. בחברה הסבירו כי היא בוחנת על בסיס קבוע כל אחד מ-1,800 הקווים שהיא מפעילה. לעומת זאת הקו בין אילת לגדנסק חוזר לפעול בעונת החורף הקרובה והטיסות יפעלו מה-28 באוקטובר ועד סוף מרץ 2019.

כתבה קודמת על ריינאייר.

Exit mobile version