Site icon IAS

מלון סופיטל בודפשט- שיק צרפתי בלב בודפשט

נסיעה של 40 דקות במונית מנמל התעופה הבינלאומי של בודפשט תוביל אתכם ישירות למרכז העיר ולמלון Sofitel Budapest Chain Bridge המפואר.

המלון ממוקם בלב ליבה של העיר על גדת נהר הדנובה כ-50 מטר מגשר השלשלאות המפורסם.במרחק הליכה ממדרחוב Vaci Utca, אזורי העסקים, הקניות המרכזיים, אתרי התיירות והתיאטראות של בירת הונגריה הקסומה, בודפשט.

שייט קסום בנהר הדנובה יוצא מפיר 7 הממוקם כ-500 מטר מהמלון.

לאחר 4 ימים בפנינת הדנובה השתמשתי בשירותי התחבורה העירונית אולי פעם אחת, הכול כל כך נגיש וקרוב לבית המלון, פשוט נפלא. גם המעבר לחלק השני של העיר, "בודה", מתבצע בהליכה קצרה ומהנה על גשר השלשלאות.

תחנת הרכבת התחתית הקרובה למלון ממוקמת בכיכר Vorosmarty במרחק של כ-500 מטר.

תחנת הרכבת Western נמצאת במרחק של כ-ק"מ אחד ואילו נמל התעופה הבינלאומי של בודפשט, Liszt Ferenc International נמצא במרחק 24 ק"מ.

הכניסה ללובי המלון משרה אווירה נינוחה ויוקרתית. עיצוב מודרני מעודן נותן הרגשה של טעם טוב. מודל מטוס הונגרי ישן מתנוסס בתקרה ומואר בשלל צבעים בשעות החשיכה.

בטרקלין המרכזי הנקרא BiBLIOTEK מוצב דלפק הקבלה, דלפק תיירות – קונסיירז' וחדר האוכל המרשים בעיצובו וברמת המזון המוגש. כל סוגי הדגנים, גבינות, נקניקים, לחמים, פירות וירקות מעטרים את השולחנות בכמויות גדולות. חמאה צרפתית, קרואסונים ריחניים ושאר מאפים צרפתיים, שלא נופלים ברמתם מכל מלון מכובד בשאנז אליזה, מוגשים לכל שולחן באופן אישי. טבח במרכז הטרקלין עונה לכל בקשה בנושא טיגון ביצים בשלל אפשרויות.

לסיכום, ארוחת הבוקר מעולה המעניקה חשק לעוד ועוד…

מסעדת פריז בודפשט מגישה תפריט אה לה קארט בניצוחו של שף בית המלון עם מיטב המאכלים הבינלאומיים בכלל והצרפתיים בפרט. בר משקאות ובית קפה עומד לשירות האורחים ובו ניתן גם ליהנות מקפה איכותי ועוגות הונגריות וצרפתיות ברמה גבוהה.

Klaudia Juhasz  מנהלת תקשורת מלון סופיטל בודפשט: ניחוח פריזאי מורגש במלון. "בונזור" היא המילה הכי שגורה בפי הצוות, 60 אחוז מהיינות שלנו הם צרפתיים ושמה של מסעדת הגורמה במלון היא כמובן, "פריז בודפשט"

3 מעליות שמתוכן שתיים פנימיות משקיפות ללובי המרשים בדרך לחדרים.

במלון 354 חדרים שמתוכם 54 סוויטות ו- 2 סוויטות נשיאותיות. החדרים הטובים יותר ממוקמים בקומות העליונו : 6,7,8.

מרבית החדרים משקיפים לנהר הדנובה. מומלץ להוסיף את הסכום הנדרש וליהנות מהנוף הפסטוראלי של הדנובה, הארמון המלכותי והחלק הציורי של "בודה". זו חוויה במשך שעות היום ואף יותר בשעות החשיכה כשהכול מואר ואצילי. לדעתי, זה אחד היתרונות הגדולים של המלון בהשוואה לאחרים גם אם הם מפוארים יותר.

בחדרים מיטות באיכות גבוהה, קינג סייז, עם שמיכות פוך מפנקות. טלוויזיה LCD עם תחנות מקומיות ובינלאומיות. סרטי קולנוע ניתן להזמין בתשלום.

מוסיקה, אינטרנט במהירות גבוהה במחיר 9 יורו לשעה, מיזוג אוויר, שירות חדרים 24 שעות גם לחיות מחמד, מתקן תה וקפה, מגהץ וקרש גיהוץ, טלפון, מיני בר, כספת, שולחן כתיבה ועוד.

חדרי האמבטיה בכל חדרי הדלקס מאובזרים בכל הפינוקים האפשריים: מגבות איכותיות, חלוקי רחצה, נעלי בית, מייבש שיער, טלפון ומוצרי הקוסמטיקה של "לאוקסיטן".

במלון מכון כושר קטן, בריכה וסאונה בחינם. שירותי הספא הם בתשלום וכוללים מסאז'ים וטיפולים קוסמטיים. אולם נשפים מתאים לאירועים קיים במלון.

קזינו "לאס וגאס" פעיל 24 שעות ביממה ונחשב לאחד הטובים בעיר. נגישות לנכים וגישה לכסא גלגלים מאפשרים לאנשים עם מוגבלויות את מיטב השירותים.

שירותים נוספים הניתנים במלון: שמירת חפצים, אבטחה 24 שעות, רופא כונן, צ'ק אאוט מהיר, עיתונים וכתבי עת חינם, שירותי שמרטפות, המרת מט"ח ושירותי כביסה.

שירותי חנייה ניתנים בתשלום, שירותי הסעה לנמל התעופה יוצאים מהמלון בכל רגע נדרש.

17 חדרי ישיבות וציוד מלא עומד לרשות אנשי עסקים הפוקדים את המלון מידי יום.

בתוספת מחיר, מומלץ לרכוש אפשרות כניסה ל- Executive Lounge הפתוח לארוחות בוקר וערב ומאפשר רגעים שקטים של הנאה מאוכל משובח, יינות, שמפניה, קינוחים ונוף קסום לגשר השלשלאות ולבודה היפה.

המחשבה העולה בקריאת הכתבה מטעה לגבי המחיר. אנחנו שילמנו כ-500 ₪ לזוג ללילה בהזמנת 4 לילות. נכון, זו לא טעות, במחיר של צימר בגליל.

אז חברים, אמרו איגן – כן בהונגרית, למלון  Sofitel Budapest Chain Bridge.

 

https://www.youtube.com/watch?v=J-GVhA6Nn90

Exit mobile version