Site icon IAS

מכרז הפרסום ברש"ת יוצא לדרך

עם סיום ההתקשרות  עם חברת ברעם (ב – 31/12/2013 )  יוצאת רשות שדות התעופה  למכרז למתן שירותי פרסום במתקני רש"ת, בשדות התעופה ובמעברי הגבול.

 

לחברת הפרסום שתבחר במכרז  חשיפה גבוהה במיוחד  לציבור  בין השאר לציבור הנוסעים לחו"ל העובדים והמבקרים  כאשר בנתב"ג בלבד עוברים  מדי שנה כ- 20 מיליון איש   ובמתקני רש"ת  כולם מוערך מספר העוברים  החשופים לשלטי הפרסום במעל  25 מיליון  איש בשנה.

 

המכרז למתן שירותי פרסום בשדות התעופה ומעברי הגבול היבשתיים המנוהלים על ידי רש"ת מיועד לחברות בעלות ניסיון מוכח בעיסוק פעיל בתחומי ניהול, הפעלה, שיווק ותחזוקת מערכי ומתקני פרסום לרבות פרסום חוצות ועוד.

 

החברה הזוכה במכרז בין השאר:  תשווק תמכור תנהל ותפעיל  את מתקני הפרסום וקידום המכירות במקומות השירות של הרשות ,תקים ותתחזק מתקני פרסום חדשים, תקים ותתחזק מדיה דיגיטלית, לצורכי פרסום ותפעיל מערכי פרסום אחרים לרבות קידום מכירות באמצעות נציגי שירות, פרסום על גבי עגלות כבודה לשירות עצמי,פרסום על גבי כלי רכב,

,ועוד…

 

תקופת הפעילות  במכרז הינה  ל-9 שנים עם אופציה להארכה של 11 חודש על פי החלטת רש"ת. פדיון המכירות השנתי השנתי של חברת הפרסום עומד על כ 22 מיליון ₪ בשנה.

 

Exit mobile version