Site icon IAS

מינויים חדשים בהנהלת קבוצת לופטהנזה

הנהלת קבוצת לופטהנזה קיימה מפגש עיתונאים לרגל סדרת מינויים בקבוצה הבינלאומית, הנוגעים גם בישראל.

הייקה בירלנבך (Heike Birlenbach) שהגיעה לביקור בזק בישראל, מונתה לסגנית נשיא בכירה למכירות בקבוצת לופטהנזה ומנהלת מסחרית ראשית  של פעילות לופטהנזה בנמל הבית של הקבוצה בפרנקפורט. הביקור בישראל נערך על רקע תהליך הרה-אורגניזציה הבינלאומי של הקבוצה, תהליך המשפיע  גם על ישראל. במהלך הביקור  יוכרז באופן פורמלי על מינויו של מר עופר קיש  לתפקיד מנכ"ל הקבוצה בישראל, הכוללת את חברות התעופה  לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS .

עוד בין המבקרים,  מר אקסל הילגרס, שבתפקידו כמנהל המכירות האזורי לאזור רוסיה, חבר העמים יהיה אחראי מעתה, גם על ישראל (CIS).

ישראל הינה בין היעדים הראשונים בהם מבקרת בירלנבך במסגרת התפקיד החדש."איזור הים התיכון תמיד הקסים אותי" היא מספרת. "וישראל, היתה ועודנה, בין השווקים החשובים ביותר לקבוצת לופטהנזה הגלובלית.  הרבה עבר – בכל המובנים – מאז החלה הפעילות בישראל, אז נשאו מטוסי לופטהנזה 1,200 נוסעים בלבד, בשתי טיסות שבועיות. הצוות המקומי שלנו מציג היום הישגים יוצאים מן הכלל עם למעלה מ- 70 טיסות שבועיות בין תל אביב לפרנקפורט, מינכן, וינה, ציריך ועוד".

עוד הוסיפה  בירלנבך כי חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה ישרתו החל מהקיץ הקרוב 308 יעדים ב-103 מדינות ובארבע יבשות עם 11,738 טיסות מדי שבוע. צי המטוסים של החברה כולל כ-617 מטוסים וחברות הקבוצה יקבלו לרשותן 205 מטוסים חדשים בין השנים  2017   ל-2025. ב-2016 העסיקה קבוצת לופטהנזה כ-124,000 עובדים, אירחה 109.7 מיליון נוסעים בטיסותיה והניבה מכירות בסך 31.7 מיליארד אירו.

"מובן שאיננו יכולים לנוח על זרי הדפנה. אנו משקיעים 500 מיליון יורו בפרויקטים חדשניים כמו מרכז החדשנות שלנו בברלין המציע פתרונות לשיפור ושדרוג חוויית הטיסה ללקוחותינו. כמו כן, רק לאחרונה סיימנו תהליך אמיץ ויוצא דופן בהיסטוריה שלנו . במהלך 3 שנים השקענו מידי יום  1 מיליון  אירו בשדרוג  המחלקות בכל  מטוסי רחבי הגוף שלנו.

"אנו מודעים לצורך של הישראלים להישאר מחוברים, ולכן שירות ה- WiFi שלנו FLYNET מהווה תוספת  נהדרת לטיסות שלנו. כבר עכשיו אנו מציעים את פלטפורמת הבידור בטיסה המתקדמת ביותר המהווה סיפור הצלחה לנוסעים שלנו. "

באירוע צויין גם מינויו של עופר קיש, המנכ"ל הנכנס של הקבוצה בישראל. קיש אשר הוביל ב-שש השנים האחרונות  את מכירות הקבוצה במרכז ומערב אירופה, חוזר לתפקיד מנהל הקבוצה בישראל, הכוללת כאמור את החברות לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן איירליינס.  קיש מחליף את  רולף קולר, שכיהן כמנכ"ל בישראל במשך 3 השנים האחרונות ופורש לגמלאות לאחר למעלה מ- 30  שנות פעילות בקבוצה וכן את אבנר גורדון  שניהל את  חברת סוויס  מאז השקתה בשנת 2001 .

שאלתי את עופר קיש מה יהיה שונה בתפקיד החדש/ישן שלו? 

"ראשית כל  אהיה מנכ"ל של כל הקבוצה בהשוואה לעבר בו הייתי רק מנכ"ל חברת לופטהנזה. שנית, עולם התעופה ושוק יועצי התיירות מאוד השתנה. שבוע אחרי חזרתי כבר נוכחתי לדעת כאשר בחנתי את הנתונים שהרבה דברים השתנו. הרגלי הלקוחות שלנו והלקוחות עצמם מאוד השתנו. כמו כן, צרכיהם של הלקוחות השתנו ב-6 השנים האחרונות, מאז שעזבתי את התפקיד. האתגרים גדולים מתמיד"

רולף קולר:" עברו כמעט 3 וחצי שנים מאז שנפגשנו לראשונה. ישראל הוא שוק שגדל כל הזמן ואנו מפעילים 73 טיסות שבועיות ו-10 טיסות יומיות. בחורף הוספנו טיסות למינכן ובקיץ הקרוב אוסטריאן איירליינס תגדיל את הקיבולת. יש שיתוף פעולה מאוד פורה בטיסות טראנסאטלנטיות עם חברות התעופה יונייטד איירליינס ואייר קנדה. בשנת 2016 קבוצת לופטהנזה הטיסה כמיליון נוסעים ישראלים ליותר מ-300 יעדים. מרבית כרטיסי הטיסה נמכרו ע"י סוכני נסיעות ושיתוף הפעולה ימשיך גם בעתיד."   

הגב' בירלנבך ברכה גם את טל מושכל –  מנהל יחסי הצבור  לאזור מזרח תיכון ואפריקה, שקודם על ידי הנהלת החברה העולמית, לנהל את יחסי הצבור של הקבוצה בצפון ודרום אמריקה,  ובעקבות כך יעבור לניו יורק.

 

Exit mobile version