Site icon IAS

"מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית"

אמריקן אירליינס, חברת התעופה הגדולה ביותר בעולם, ממשיכה בתהליכי המיזוג הרבים עם חברת U.S Airways. אחד התהליכים המורכבים והגדולים ביותר הוא המעבר למערכת הזמנות אחת, שהחל ב-18 ליולי ועתיד להסתיים ב-17 לאוקטובר השנה. התהליך נועד להעביר את כל טיסות U.S Airways למערכת ההזמנות Sabre. לאחר המעבר ל-Sabre, תהיה למעשה חברת תעופה אחת עם אתר אחד וכל טיסותU.S Airways  יהפכו לטיסות אמריקן אירליינס.

תהליך המיזוג יכלול את השלבים הבאים: ב-18 ליולי החלה תקופת מעבר של 90 יום עד לביטול הפעילות של Shares. במהלך תקופה זו, הטיסות של U.S Airways לא יוצעו עוד לנוסעים הטסים ב-17 באוקטובר או לאחר מכן מכיוון שטיסות אלה יהפכו לטיסות של אמריקן אירליינס. הזמנות קיימות של U.S Airways שתאריך היציאה שלהן הינו 17 לאוקטובר תועברנה למערכת Sabre ותהפוכנה להזמנות של אמריקן אירליינס -מדובר בפחות מ-10% מכלל הזמנות U.S Airways. במהלך תקופת המעבר, טיסות U.S Airways עדיין יוצעו למכירה לנוסעים הטסים בתקופה זו ורוב הזמנות U.S Airways שתהיינה במערכת ב-18 יולי ינוצלו לפני 17 באוקטובר ולא יהיה צורך להעבירן ל-Sabre.

החל מה-17 לאוקטובר, Sabre תשמש כמערכת ההזמנות היחידה של אמריקן אירליינס, ואליה יועבר כל המידע על הכרטיסים של חברת U.S Airways עבור טיסות המתוכננות למועד מאוחר יותר. מלאי הכרטיסים בקוד U.S (037) יכובד ויטופל בדיוק כמו הכרטיסים בקוד AA (001) וערכם הקודם יישמר. מערכת תמיכת הלקוחות של אמריקן אירליינס‏ תמשיך להיות הנקודה היחידה ליצירת קשר עם שירותי התמיכה לכלל ההזמנות, כולל אלו של כרטיסי U.S.

עם סיום איחוד מערכות ההזמנות, תאמץ אמריקן אירליינס (כחברה מאוחדת) את מדיניות אמריקן אירליינס (הנוכחית) בכל הנוגע להושבה, שדרוגים ולהטבות שונות נוספות. החברה תשלח בקרוב עדכון לחברי העילית של מועדון American Airlines AAdvantage®‎‎ בנוגע לציפיות בנושא שדרוגים ומקומות ישיבה בכל הטיסות החל מה-17 באוקטובר. על נוסעי העילית במועדון, המתוכננים לטוס בטיסות U.S Airways שיוצאות ב-17 באוקטובר או לאחר מכן לזכור, כי חברי AAdvantage ו-Platinum המעוניינים בשדרוג בטיסות הארוכות מ-500 מייל, נדרשים לעשות זאת באמצעות שוברי שידרוג מתאימים בלבד. בקשות אוטומטיות לשדרוג תבוצענה רק אם כל מי שמופיע בהזמנה זכאי לשדרוג חינם וכן בקשה לשדרוג עבור בן/בת זוג באותה טיסה תעשה באמצעות שדרוג 500-מייל.

אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של אמריקן אירליינס בישראל: "תהליך מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית ענקית של אמריקן אירליינס, שנהפכת בימים אלה לחברת התעופה הגדולה ביותר בעולם. צוות החברה בישראל משתתף גם הוא בצורה מלאה במהלך מול ציבור הלקוחות וסוכני הנסיעות של אמריקן אירליינס ויעמדו לרשות הלקוחות בכל עניין, בקשה או צורך. אני מודה לסוכני הנסיעות על שיתוף הפעולה המוצלח לאורך כל תהליך האיחוד בין החברות, ומקווה להמשיך ולחזק את הקשרים איתם ועם שאר לקוחותינו גם בעתיד".

 

 

Exit mobile version