Site icon IAS

מטוס חברת ANA מעוצב בסגנון מלחמת הכוכבים

אוול ניפון איירווייס (ANA), חברת התעופה הגדולה ביפן חשפה את מטוס הדרימליינר, שעוצב בהשראת הרובוט R2-D2 מסרטי "מלחמת הכוכבים" כחלק מקמפיין פרסומי שהושק בשיתוף פעולה עם חברת וולט דיסני (יפן) בע"מ.

בחברת התעופה אול ניפון ציינו ששיתוף הפעולה עם חברת וולט דיסני הוא חלק מאסטרטגיית החברה לשיפור מעמדה הבינלאומי במיוחד בקווי הטיסה לארה"ב.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת התעופה אוול ניפון, אחת מחברות התעופה המובילות בעולם. בפעם הראשונה שדמויות מסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים מופעים על גבי מטוס, אנו משוכנעים שמעריצי הסרט ברחבי העולם יאהבו את העיצוב החדש", אמר קיליין וולטרס, סגן נשיא שיווק בחברת Lucasfilm Ltd.

"חברת התעופה ANA מציעה רשת קווי תעופה ענפה לארה"ב ואסיה ומקווים שבדיוק כפי מעריצים את סרטי "מלחמת הכוכבים" יעריכו גם את חברת התעופה ANA. עיצוב  הרובוט R2-D2 על גבי המטוס משתלב מצוין עם צבעי מטוס חברת התעופה ANA. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת וולט דיסני במקביל להכנות להשקת הטיסה שלנו מטוקיו ליוסטון בחודש יוני, היעד ה-10 שלנו בארה"ב, אמר טקאשי שיקי, סגו נשיא ANA שיווק ומכירות.

אול ניפון ((ANA היא חברת התעופה הגדולה ביפן וה-13 בעולם במונחי הכנסות. החברה נוסדה בשנת 1952 ומפעילה כיום טיסות ל-72 יעדים בינלאומיים ו-113 מקומיים. צי מטוסיה מונה 240 מטוסים ומעסיקה 33 אלף עובדים . בשנת 2013 הטיסה 46 מיליון נוסעים.  

Exit mobile version