Site icon IAS

מטוס איירבוס A350-900 הצטרף לצי מטוסי לופטהנזה

מטוס האיירבוס A350-900  החדש של לופטהנזה הוצג ביום חמישי האחרון בנמל התעופה של במינכן, באירוע מלווה בתצוגת אורות מרהיבה. מטוס האיירבוס A350-900 הוא המטוס החדש והמתקדם ביותר בצי המטוסים של חברת התעופה לופטהנזה והוא גם נחשב למטוס ארוך הטווח המתקדם והידידותי ביותר לסביבה.

מנכ"ל קבוצת לופטהנזה, קרסטן ספוהר :"כניסתו לשירות של האיירבוס A350-900 מציינת את המעבר של לופטהנזה לצריכת 2.9 ליטר דלק לנוסע, מדובר בשינוי עצום בצריכת הדלק במטוסים ארוכי הטווח שלנו."

היעדים הראשונים אליהם יטוסו המטוסים הם דלהי ובוסטון. המטוס מכיל 293 מושבים: 48 במחלקת העסקים, 21 במחלקת ה-Premium Economy ו-22 במחלקת התיירים. ה-A350-900 הוא המטוס המתקדם והידידותי ביותר לסביבה מבין כל המטוסים ארוכי הטווח. הוא צורך 25% פחות דלק, מייצר 25% פחות פליטת גזים ושקט יותר באופן משמעותי בהשוואה למטוסים דומים.

חוויית גלישה דיגיטלית חדשה

האיירבוס A350-900 מציע מערכות בידור חדשניות ביותר. לראשונה יכולים הנוסעים לבחור מראש את התוכניות שבהן יצפו בטיסה ולהוסיפן לרשימת השמעה אישית.

להזמנת תכניות מראש הנוסעים יידרשו להוריד את אפליקציית Lufthansa Companion לטבלט או לטלפון נייד האישי שלהם. תוכנית הבידור לטיסה תהיה זמינה באפליקציה עד שישה שבועות מראש. לאחר העלייה למטוס יכולים הנוסעים לסנכרן את הפלייליסט האישי שהרכיבו עם המסך האישי שלהם במטוס ואף להשתמש בהתקן הנייד כמסך שני. בנוסף, במהלך הטיסה יוכלו הנוסעים לבחור תכניות מהרשימה שהרכיבו ובמקביל לקרוא מידע על הטיסה, לבקר באתרי מדיה חברתית באמצעות FlyNet, לערוך קניות מקוונות ב-WorldShop או לקבל מידע אודות יעד הטיסה שלהם. האפליקציה זמינה להורדה כבר עתה מגוגל-פליי. בקרוב האפליקציה תהיה זמינה להורדה גם בעבור משתמשי Apple ב-Apple iTunes.

תוכנית הבידור של לופטהנזה מציעה מבחר של 100 סרטים, 200 תוכניות טלוויזיה, היצע אודיו נרחב הכולל תקליטורים, רשימות השמעה וספרים קוליים, משחקים וקטגוריית ילדים הכוללת מבחר גדול של סרטים ומוזיקה. בנוסף, הנוסעים יכולים לקבל דיווחי חדשות וספורט מערוצי טלוויזיה בשידור חי מהמסך שבמושב ובאמצעות פורטל FlyNet החינמי.

אפשרות קבלת המידע אודות הטיסה מציעה לנוסעים גם הזדמנות לבחון חוויית טיסה דיגיטלית בתלת-ממד. אפשרויות אינטראקטיביות חדשות נוספות מאפשרות לראות את נתיב הטיסה מראש ולצפות בו מזוויות שונות.

מטוס ה-A350-900 מציע שיפורים נוספים בהם מסכים גדולים יותר בכל המחלקות וממשק בעשר שפות שונות.

טכנולוגיית תאורה חדשנית

האיירבוס A350-900 יהפוך את לופטהנזה לחברת התעופה הראשונה בעולם המציעה מגוון הגדרות תאורה של תא הנוסעים. הגדרות התאורה השונות נועדו להתאים לשעון היום והלילה הביולוגי והטבעי של הנוסעים  באמצעות התאורה הנכונה. אפקטים של תאורה ישמשו גם לחיקוי אווירת מסעדה בעת הארוחות בזמן הטיסה. בשעות המנוחה יואר תא הנוסעים באור "חמים" ואילו אור "קריר" יותר ימריץ את הנוסעים בשעות הפעילות. לופטהנזה פיתחה את "הלכי הרוח" של התאורה יחד עם מעצבי תאורה ידועים, במטרה להנעים באופן משמעותי את חווית הטיסה.

בעקבות האיירבוס A350-900, תתוקן מערכת התאורה החדשנית גם במטוסי בואינג 747-800 של לופטהנזה.

 

Exit mobile version