Site icon IAS

מחממים מנועים: המטוס הראשון של אייר חיפה נמסר לחברה

טקס קבלת המטוס הראשון של אייר חיפה בטולוז, צרפת. צילום באדיבות "אייר חיפה"

המטוס הראשון של אייר חיפה נמסר אתמול (יום ה', 25.07.24) להנהלת החברה בטקס שנערך בנמל התעופה בלניאק בטולוז, צרפת. משלחת של הנהלת חברת התעופה הישראלית החדשה אייר חיפה, בראשות השותפים המייסדים גונן אוסישקין, ליאור יבור ומיקי שטרסבורגר, השתתפה בטקס במעמד מנכ"לית ATR, נטלי טרנו לאוד (Laude Tarnaud Nathalie) וחברי ההנהלה.

המטוס הראשון של החברה, מטוס חדש לחלוטין, מדגם 72-600 ATR, הנושא אותיות הרישוי הישראלי IHA-X4 כולל כ 72- מושבים, נמסר להנהלת החברה על ידי הנהלת היצרנית הצרפתית-איטלקית ATR, שבבעלות משותפת של קונצרן איירבוס וקבוצת לאונרדו. דגמים קודמים של מטוס זה הופעלו בעבר בישראל , אך זוהי הפעם הראשונה שהדגם החדיש יופעל ע״י חברת תעופה ישראלית.

המטוס ימריא ארצה מטולוז תחת פיקודם של קברניט ליאור יבור, שותף מייסד ומשנה למנכ"ל, קברניט אורי שקי , סמנכ"ל התפעול של אייר חיפה, ענבר וינשטין, מנהלת דיילי האוויר של החברה, וענבל לרר מנהלת הדרכת דיילי אוויר. המטוס צפוי לנחות בחיפה ביום ראשון, 28/7 בשעה .17:00.

אייר חיפה נמצאת בשלבים הסופיים של הליך קבלת רישיון ההפעלה המבצעי מרשות התעופה האזרחית. עם השלמת התהליך, הצפוי במהלך חודש ספטמבר 2024, החברה תודיע על המועד להשקת הפעילות ותחל במכירת הכרטיסים. חברת התעופה החדשה תפעיל טיסות קבועות בתדירות גבוהה, לאורך כל השנה, מנמל התעופה הבינלאומי בחיפה לאילת ולמגוון יעדים באגן הים התיכון והסביבה, במחירים נוחים ותחרותיים, בנוחות ובבטיחות.

Exit mobile version