Site icon IAS

מחלקת תיירים פלוס – בריטיש איירווייס

טיסת בריטיש איירוויס BA0164  תל אביב לונדון ו-  BA0165 לונדון תל אביב  מתחילה בקבלת פנים לבבית של צוות הדיילים האופיינית למסורת הבריטית ומי שהיה בלונדון יכול ליהנות מכך ללא תשלום נוסף.

האדיבות הבריטית מתחילה במטוס, דרך פקיד הקבלה במלון ומוכר הנעליים ברח' אוקספורד ומסתיימת בנציגת דלפק בריטיש איירוויס בנמל התעופה היתרו. איפה הסטיגמה על "קרירות בריטית"? את זה לא פגשתי בלונדון, ההיפך רק חום, נימוסים והרבה כייף ואם הכוונה למזג האוויר אז סליחה טעיתי, יומיים גשומים וקרירים מתוך שישה ימי ביקור.  

במטוסי בואינג 777-200 הפועלים בקו תל אביב – לונדון – תל אביב 4 מחלקות : ראשונה,עסקים, תיירים ותיירים פלוס World Traveller Plus. חברת התעופה בריטיש איירוויס החלה להפעיל את מחלקת תיירים פלוס באוקטובר 2000 כחלק מאסטרטגיית החברה לתת מענה לצרכי הלקוח העסקי במחיר זול יותר ממחלקות היוקרה האחרות.

מחלקת תיירים פלוס ממוקמת באזור נפרד לחלוטין, בין מחלקת עסקים למחלקת תיירים ומשרה אווירה אינטימית יותר. המחלקה כוללת 3 שורות של 24 מושבים: זוגיים בשני הצדדים כשבאמצע שורות ל-4 נוסעים.

כשעוברים במחלקת עסקים קשה להתעלם מהתאים המרווחים והנוחים המעניקים לנוסע את מרב הפרטיות והמרחב. את זה לא תמצאו במחלקת תיירים פלוס, אבל מאידך קיימים מושבים רחבים יותר ומרווחים ממחלקת תיירים. מרחב של 97 ס"מ בין השורות כ-18 ס"מ יותר ממחלקת התיירים.

כמו כן, המושבים מצוידים במשענת ראש מתכווננת,הדום לרגליים ותמיכה לגב התחתון.

לכל המושבים במחלקה מכשיר טלפון אישי ושקע חשמלי למחשב נייד המאפשר לעבוד במהלך הטיסה, חשוב במיוחד לאנשי עסקים.

מערכת בידור עם מסך טלוויזיה אישי ממוקם בגב המושב שלפניו,עם 12 ערוצי וידאו המציגים סרטים בקטגוריות מגוונות: מתח, קומדיה, פעולה ועוד. מערכת שמע איכותית מאפשרת שמיעה איכותית יותר של פס קול הסרט ואפשרות ליהנות מערוצי מוסיקה מגוונים. פרטים על ערוצי סרטים ומוסיקה ניתן לקבל במגזין בריטיש איירוויס האישי הנמצא בכיס גב המושב של כל נוסע.

נוסעי מחלקת תיירים פלוס נהנים מעדיפות ראשונה בקבלת הארוחה, לפני נוסעי מחלקת תיירים.

שי צנוע ניתן לנוסעים במחלקת תיירים פלוס, תיקייה המכילה מברשת ומשחת שיניים, כיסוי לעיניים, גרביים ואטמי אוזניים.

 

https://www.youtube.com/watch?v=GgYU-ZhDLik

Exit mobile version