Site icon IAS

מחלקת 'דלתא פרימיום' תושק ב-2017

'דלתא פרימיום', הינה מחלקה עדכנית מבית דלתא איירליינס (DAL), שתציע חוויה אחרת ותוצג לראשונה בטיסות בינלאומיות נבחרות בסוף שנת 2017. מרווח נוסף בין המושבים, שירות ברמה גבוהה ומוצרי פינוק של מותגי איכות, הן חלק מהדברים שדלתא איירליינס מביאה למוצר היוקרה ולחוויית התיירים פרימיום.

ב-2014 דלתא החלה להציע לנוסעים את החוויות הנבדלות באמצעות טווח אופציות מוגדר כהלכה, המאפשר להם לתכנן את נסיעתם על פי צרכיהם הספציפיים. מחלקות Delta One, Delta Premium  ו-Delta Comfort +  , בעוד שמחלקת התיירים "הרגילה" מציעה אפשרות בעלת ערך.
כל חוויות הקבינה מציעות רמה גבוהה של שירות ואת המהימנות התפעולית של דלתא, שאין לה מתחרים.

נוסעי דלתא פרימיום ייהנו מ:

מרווח רחב בין המושבים, עד 38 אינצ'ים, כ-19 אינצ'ים של רוחב מושב ועד ל-7 אינצ'ים של זווית משענת. מושבי דלתא פרימיום אף יציעו משענות רגליים ומשענות ראש מתכווננות;
שמיכה וכרית לטיסה של מותג Westin Heavenly וערכת TUMI, הכוללת מוצרים חיוניים לטיסה של Malin+Goetz, המאפשרות לנוסעים להתרענן ולהגיע ליעדם נינוחים;
שירות משקאות טרום המראה המלווה בתפריט טרי ועונתי;
מסך בידור בטיסה ברזולוציה גבוהה, בגודל 13.3 אינצ'ים, שהוא בין הגדולים מסוגו, המאפשר לנוסעים תוכניות בידור עם ספריית סרטים מגוונת, סדרות ומשחקים ללא תשלום המובילה בענף של Delta Studio, וכן אוזניות מנטרלות רעש;
יציאות חשמל במושב למכשירים גדולים וקטנים, ומקום אחסון נוח לשמור אותם בהישג יד;
שירות Sky Priority, הכולל צ'ק אין מהיר, בדיקת בטחון מואצת, קדימות בעלייה למטוס ושירות מזוודות מזורז.

"דלתא פרימיום היא הדוגמא העדכנית ביותר של חברת דלתא לתשומת הלב שהיא מעניקה לדרישות לקוחותיה, ולמוצרים הייחודיים אותם היא מעצבת כדי לענות על צרכיהם.", מסר טים מייפס (Tim Mapes), סגן נשיא בכיר בדלתא ומנהל שיווק ראשי.

מחלקת 'דלתא פרימיום' תוצע החל מסתיו 2017. המחלקה תופעל במטוס איירבוס 350A של החברה, שיכנס לפעילות בשנה הבאה. מטוס דלתא 350A יכלול 48 מושבי דלתא פרימיום, כמו גם 32 סוויטות של Delta One ו-226 מושבי מחלקת תיירים. מחלקת דלתא פרימיום תיחשף בצי מטוסי בואינג 777 של החברה לראשונה בראשית 2018.

ב-2017 דלתא אף תציג לראשונה את Delta One Suite, מחלקת העסקים הראשונה בעולם המציעה דלת הזזה בכל סוויטה (במטוסי A350 שלה). מעוצבת עם דגש מיוחד לנוחות הלקוחות ופרטיות מרבית. מחלקת Delta One Suite מציעה לכל לקוח מסך רחב ומערכת בידור טיסה מהגדולים בין חברות התעופה האמריקאיות, ועיטורי וגימורי פרימיום ליצירת חוויית מחלקת עסקים שאין דומה לה עם תחושה נוחה וביתית.

דלתא השקיעה מיליארדי דולרים במוצר הטיסה שלה וחוויית הלקוח עם הזמנות למאות מטוסים חדשים ותוכנית מודרניזציה של הקבינה הכוללת מושבים חדשים, משענות מושב חדשות בידור בסטרימינג באמצעות Delta Studio, קיבולת גדולה של תאי האחסון הממוקמים מעל המושב, שירותים חדשים, תאורת אוירה, גישה ל-Wi-Fi כמעט בכל הטיסות ושיפורים נוספים.

Exit mobile version