Site icon IAS

מחלקות היוקרה ב-SWISS נהנות ממטבח עטור כוכבי מישלן מקנטון Vaud

SWISS: מטבח עטור כוכבי מישלן מקנטון Vaud. צילום החברה

Swiss International Air Lines (SWISS) מציעה לנוסעים במחלקה ראשונה ובמחלקת עסקים, בטיסות ארוכות טווח משוויץ ובמסגרת "SWISS Taste of Switzerland", במשך שלושת החודשים הקרובים, תענוגות קולינריים פרי יצירתו של השף פרנק ג'ובאניני (Franck Giovannini). השף הידוע מנהל את מסעדת דה ל'הוטל דה ויל בעיירה קריסייר (מספר דקות מלוזאן), הגאה בשלושה כוכבי מישלן ו-19 נקודות Gault-Millau .

"המטבח של פרנק ג'ובאניני הוא חדשני ביותר, ומבוסס על מרכיבים עונתיים ואזוריים המשולבים כולם לחוויה חושנית ומתוחכמת", אמרה ג'וליה הילנברנד (Julia Hillenbrand), ראש חוויית המותג בחברת SWISS.

"אני עובד ב-Restaurant de l'Hôtel de Ville ב-Crissier כבר כ-29 שנים", מוסיף פרנק ג'ובאניני. "היה לי המזל הגדול לעבוד לצד שפים מצטיינים, כמו פרדי ז'יררד, פיליפ רוצ'ט ובנו ויוליאר, ואני שמח לחלוק את הרוח והמורשת של הממסד הנפלא הזה עם SWISS ואורחיה".

גם התפריט החדש בן שלוש המנות במחלקת פרימיום אקונומי שואב את השראתו מקנטון Vaud. הנוסעים ייהנו מגבינות מיוחדות מקומיות כגון Gruyère ו-Blu du Village, עם טארט משמש קלאסי לסיום החוויה. תוכנית ‘SWISS Taste of Switzerland’ אירחה עד כה ב-21 השנים האחרונות, 84 שפים המייצגים 26 קנטונים בשוויץ.

Exit mobile version