Site icon IAS

מחליקות הלונגבורד מבקרות בישראל

בימים אלה מארח משרד התיירות בישראל משלחת של 14 מחליקות לונגבורד מרחבי העולם. זאת, בעקבות הצלחה מסחררת של פרויקט קודם של הקבוצה –  Endless Road – משנת 2010 שזכה ל-3 מיליון צפיות באינטרנט.

 

המחליקות, חברות בקבוצת Longboard Girls Crew , הן חלק מקהילת הלונגבורד הבינלאומית. הקבוצה נוסדה בקיץ 2010 על ידי רוכבות המתגוררות במדריד שהציבו לעצמן מטרה לקדם שוויון מגדרי בספורט ולהפיץ את הלונגבורד בקרב נשים בעולם. המסע בישראל מתועד על ידי יוצר הסרטים הוונצואלי המוערך דניאל אטורה Etura Daniel  שאומר כי מטרתו היא "לרגש את הצופה באמצעות מסע הרכיבה של קבוצת הרוכבות הייחודית בארץ רחוקה, אקזוטית ומסקרנת כמו ישראל".

 

הסרט מיועד להפוך לסרט קונספט באורך מלא בשם "open" – פתיחת עיני הצופה לחוויות מזווית חדשה באמצעות הלונגבורד. הסרט מנציח ומתאר את חוויותיהן של 14 נשים מוכשרות שהתקבצו ממדינות ותרבויות שונות: ארגנטינה, אוסטרליה, קנדה, פנמה, ספרד, שוודיה, ארה"ב וונצואלה. הסרט מלווה את הנשים במסען וחושף את האינטראקציה המיוחדת בין בנות הקבוצה על רקע הנופים המרהיבים והמגוונים של ישראל.

 

המסע מתקיים מהרי הגולן, דרך העיר העתיקה בירושלים, במדבר יהודה ועד חופי תל אביב, במטרה להראות צד הרפתקני, צעיר, תוסס ודינאמי של ישראל. לסרט שיכלול תמונות של ספורט אקסטרים, פוטנציאל לחשוף את התיירות בישראל לקהל יעד חדש ולהציג פן מודרני וטרנדי יותר של אתרים מוכרים בארץ.

 

את המסע  המיוחד ילוו נציגים מקהילת הלונגבורד הישראלית ובמהלך השהות בארץ ולאחריה תעבוד הקבוצה בשיתוף פעולה עם  Longboarding for Peace  במטרה להפיץ את בשורת השלום.

Exit mobile version