Site icon IAS

מחאה חדשה ברשת – נלחמים בישראלי המכוער

עמוד פייסבוק חדש קורא לישראלים לשתף תופעות של הישראלי המכוער ומקרים בהם נחשפו או היו חלק מאירוע חריג של התחצפות, אלימות או זלזול בנותני שירותים או בציבור הרחב, ובכך לייצר הרתעה שתצמצם את התופעה.

מאחורי היוזמה עומדת קבוצת הדקה ה-90 שהחליטה להרים את הכפפה ולעבור מדיבורים למעשים ולצאת למאבק תחת הכותרת "נלחמים בישראלי המכוער". עמוד הפייסבוק שהקימה לטובת המאבק צבר עד כה יותר מ-1,100 לייקים בתוך 24 שעות בלבד.

בנוסף, קבוצת הדקה ה-90 מכריזה היום שהיא לא תעניק שירות לישראלי המכוער וקוראת לחברות אחרות בענף התיירות והשירותים להחרים ישראלים שמתחצפים, נוקטים באלימות או פוגעים בעובדים ולא למכור להם או לתת להם שירות.

שחר תורג'מן, מנכ"ל קבוצת הדקה ה-90: "במשך יותר מדי שנים שתקנו כי לימדו אותנו לחשוב שהלקוח תמיד צודק. נכון שב-95% מהמקרים הלקוח אכן צודק, אבל רק עד שזה מגיע לפגיעה בעובדים שלי או בלקוחות אחרים שסובלים מההתפרעות. אם לא נטפל בתופעה הזאת כאן ועכשיו בישראל, אל לנו להתפלא כשנפגוש את הישראלי המכוער בבית המלון ביוון, מבעיר שמורת טבע בצ'ילה, חותך תורים בשדה התעופה או חונה בחניית נכים.

"אני קורא למנהלי חברות לעשות כמונו ולא לתת שירות או למכור למיעוט הקולני שמוציא לישראלים שם רע בכל העולם. משרד התיירות מוכרח להוביל חקיקה ואכיפה שתעקור את התופעה הזו מהשורש ותייצר הרתעה, בין אם ע"י הטלת קנסות גדולים על המתפרעים או אף עונש מאסר"
.
לצורך העלאת המודעות לתופעה המצערת, פתחנו עמוד פייסבוק שבו הישראלי היפה יכול לשתף בתופעות מכוערות בהן הוא נתקל, ובאמצעות הפומביות של המעשים לגרום לישראלי המכוער לחשוב פעמיים לפני המעשה המביש הבא."

Exit mobile version