Site icon IAS

מוקד השירות והמכירות הטלפוני של ישראייר בשדרות יפתח מחדש

 הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר . צילום סיוון פרג׳ 

חברת ישראייר פתחה לפני 7 שנים מוקד שירות ומכירות טלפוני בשדרות במרכז "מול 7" שהעסיק כ- 40 עובדים. לאור ה 7 לאוקטובר ישראייר נאלצה לסגור את המוקד בשדרות ולפעול במתכונת חירום של מתן שירות לקוחות ע"י עובדים במטה החברה בגבעתים לצד עבודה של חלק מהעובדים שפונו משדרות

בימים אלו ישראייר החליטה לפתוח את המוקד בשדרות מחדש מתוך שליחות וציונות ורצון לחזק את העיר ולספק פרנסה לתושבים של יישובי העוטף והסביבה. החברה החלה בגיוס עובדים תושבי האזור לטובת מוקד השירות והמכירה.

הילה הרמולין רונן סמנכ״לית שיווק ומכירות של ישראייר: ״בימים אלו יצאנו בקמפיין גיוס מסיבי למוקד השירות והמכירה שלנו בשדרות .מוקד השירות של ישראייר הוקם בשדרות לפני כמה שנים מתוך אידיאולוגיה לייצר מקומות תעסוקה בדרום .עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל המוקד הפסיק לפעול ושב לפעילות מצומצמת בתחילת מרץ. אנו מחפשים נציגי שירות ומכירה ומנהלי משמרת למוקד בשדרות, שייהנו מתנאים משופרים, הטבות כרטיסי טיסה ועבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת״

Exit mobile version