Site icon IAS

מונרך איירליינס: חברת תעופה בעלת דיוק מבצעי גבוה

מונרך איירליינס, חברת התעופה הבריטית העצמאית שהשיקה את פעילותה החדשה והסדירה בישראל בדצמבר האחרון, נבחרה לחברת התעופה הבריטית והלואו קוסט האירופית הדייקנית ביותר בבדיקה השנתית והבינלאומית של OAG עם תוצאה של 88.18% בדיוק מבצעי.

החברה שהגיעה למקום ה-14 הקדימה את כלל החברות הבריטיות וכן חברות הלואו קוסט האחרות הפועלות באירופה ובכך נבחרה גם לחברת הלואו קוסט הדייקנית ביותר ביבשת.

מונרך המפעילה כיום שני קווים ישירים מת"א ללונדון, שלוש פעמים בשבוע ופעם בשבוע מאילת ללונדון. החל מחודש אפריל 2016  תשיק קו ישיר נוסף מת"א למנצ'סטר, שלוש פעמים בשבוע.

 מונרך הינה חברת הפועלת בשיטת הלואו קוסט אך במקביל ידועה בתודעת השירות הגבוהה שלה וההשקעה למצוינת, כמו גם על הקפדה על כללי איכות קפדניים ביותר שהביאו אותה לתוצאות הדיוק הגבוהות.

מונרך ידועה גם בגמישותה וביכולה להתאים לנוסעים את המוצר המתאים להם. לנוסעים הישראלים מציעה החברה 3 סוגי כרטיסים שונים: כרטיס הכולל טיסה בלבד,  כרטיס טיסה הכולל בנוסף בחירת כיסא + מזוודה עד 23 ק"ג, כרטיס טיסה הכולל בנוסף בחירת כיסא מועדף עם מרווח רגליים גדול יותר של 86.36 ס"מ ומזוודה עד 26 ק"ג, כמו כן צ'ק אין אונליין כלול בשתי האפשרויות האחרונות.  ניתן גם לרכוש ולבחור מראש כיסא ישיבה כולל כיסא XL  עם מרווח רגליים גדול יותר וכן מזוודה במשקלים שונים של 20, 23, 26 ועד 32 ק"ג, כל נוסע רשאי לרכוש  עד 2 מזוודות לכל כיוון, כמו כן, ניתן להטיס ציוד ספורט- אופניים, ציוד גולף וסקי.

מונרך מציעה לנוסע הישראלי גם מבחר של ארוחות וחטיפים בתשלום במהלך הטיסה כמו ארוחה חמה, ארוחת צמחונית או ארוחת ילדים. במקביל החברה הגדילה בטיסות מישראל את מגוון הארוחות הצמחוניות וכן מציעה ארוחה כשרה, לצד  שתייה מגוונת הכוללת משקאות קלים, חמים, אלכוהול ואף שמפניה אותה ניתן להזמין מראש באתר החברה לפני הטיסה.

מחירי הטיסות מת"א ללונדון החל מ-59 יורו לכיוון, מאילת החל מכ-45 יורו לכיוון, מת"א למנצ'סטר החל מכ-72 יורו לכיוון ומלונדון כ-120 יורו לכיוון. המחירים נכון להיום.

מונרך הינה קבוצת תעופה עצמאית מובילה בבריטניה. הקבוצה כוללת  בחברת תעופה סדירה, חברה מובילה לסיטונאות תיירות ומחלקת הנדסה ותחזוקת מטוסים זוכת פרסים. מונרך איירליינס פועלת מחמישה בסיסים בבריטניה: לונדון לוטון, לונדון גטוויק, ברמינגהם, מנצ'סטר ולידס-ברדפורד. מונרך מציעה 7 מיליון מושבים בעיקר ליעדי נופש. חברת התיירות והסיטונאות של מונרך מציעה גם חבילות הכוללות את יעדי הטיסות הסדירות של חברת התעופה ומלונות תוך כדי התמקדות בכ-70 יעדים הכוללים ערים, חופים ואתרי סקי מובילים.

 

Exit mobile version