Site icon IAS

מהיום אפשר להזמין חופשה גם בסלולארי

חברת גוליבר תיירות ממשיכה להוביל את עולם התיירות בדיגיטל ומשיקה באופן אתר סלולארי חדשני ומתקדם ואפליקציה בשלב השני, המאפשרים לראשונה בישראל הזמנת מלונות בחו"ל ובארץ, הזמנת טיסות וחבילות נופש באמצעות מכשירי סלולר חכמים. בנוסף, לקוחות גוליבר נהנים מאזור אישי בו ניתן לצפות ולהוריד את מסמכי הנסיעה.

תהליך הזמנת חופשה באתר הסלולארי של גוליבר מתבצע באופן פשוט ונוח וכולל פיצ'רים מתקדמים כגון:  חיפוש און ליין במערכת הזמנות בכל העולם, אפשרויות סינון ומיון תוצאות מתקדמות, הצגת חוות דעת על מלונות בארץ ובחו"ל, הצגת מלון על פי מיקום ביעד וכן אפליקציית ה- GLVMETER  המתקדמת למציאת המלון האופטימאלי אשר פותחה גם עבור האתר הסלולארי.

 

בשוק האפליקציות הסלולאריות היום קיימות מספר אפליקציות ואתרים מותאמים ישראלים, כגון; טרווליסט, איסתא והדקה ה-90. אולם ללא יכולת לבצע הזמנה מלאה דרך הסלולארי. אפליקציית חוליו מאפשרת הזמנה דרך הסלולארי אולם רק בטיסות של הרגע האחרון.

 

מנתוני גוליבר עולה כי יש גידול חודשי של 190% בכניסות לאתר גוליבר דרך הנייד לעומת שנה שעברה, כאשר בחודשי הקיץ אחוז המובייל גדל משמעותית.
אחוז מובייל ינואר 12  –    8%לעומת ינואר 13  –   16%
אחוז מובייל מארס 12 – 9%  לעומת מארס 13 – 16%

 

עמית ג'וריני, מנכ"ל גוליבר: "חברת גוליבר ממשיכה להוביל בתחום התיירות בדיגיטל. אם לפני 10 שנים כדי לקנות כרטיס טיסה היו חייבים לעבור דרך סוכן או מוקד טלפוני, היום סוכן התיירות נמצא אצל כל אחד בכיס. עולם התיירות משתנה כל הזמן והצרכנים מחפשים לא רק את המחיר הזול אלא גם את דרך ההזמנה הנוחה והידידותית. אתר מותאם שמאפשר לבצע את כל תהליך הרכישה כולל צפייה במסמכי הנסיעה, זו בשורה אמיתית."

Exit mobile version