Site icon IAS

מגע של יוקרה ביונייטד איירליינס

ככל שהתחרות בין חברות התעופה גוברת כך גם משתפרת היצירתיות והייחודיות בשירותי הפינוק לנוסע ובמיוחד במחלקות היוקרתיות, שם "הכסף הגדול".

ביונייטד איירליינס החליטו ללכת על הקונספט "מגע של יוקרה בשחקים", עד הסוף, ולהעניק לנוסעי מחלקה ראשונה בטיסות ארוכות טווח את ההרגשה שהם מגיעים לחדר בבית מלון יוקרתי, ככל שניתן .

לקוחות מחלקה ראשונה ייהנו מכריות שינה חדשות מפנקות ורכות במיוחד באריגה של 250  סוגי חוטים בצפיפות מיוחדת, שמיכת קטיפה יוקרתית וכל זה על פי הזמנה מראש, גם מסידור המצעים במושב ההופך למיטה שטוחה.

Mark Bergsrud, סגן נשיא שיווק ביונייטד: "נוסעי מחלקת Global First  של יונייטד איירליינס ייהנו כעת מחוויית טיסה מיוחדת ברמה הגבוהה ביותר, שתאפשר להם להגיע ליעדם רעננים ומוכנים לכל פעילות".

בנוסף למושבים ההופכים למיטות שטוחות ומצעים מפנקים, נוסעי המחלקה הראשונה נהנים מתאי אחסון גדולים במיוחד, "חגיגה גסטרונומית באוויר" מלווה ביינות משובחים, אוזניות להפחתת הרעש, חיבור למחשב נייד  ומערכת בידור מגוונת.


יונייטד איירליינס השקיעה כ- 550 מיליון דולר בשדרוג צי מטוסיה, שכולל מושבי מיטה שטוחה ביותר מ-175 מטוסים, שהתקנתם תסתיים עד תחילת 2013 ומערכת Wi-Fi במטוס, שתאפשר לנוסעים גלישה אינטרנטית במהלך הטיסה.  

Exit mobile version