Site icon IAS

מגזין ביזנס טרוול ניוז:"דלתא מדורגת במקום ה-1"

מנהלי התיירות בחברות העסקיות הגדולות דרגו את דלתא איירליינס (DAL) במקום ה-1 בסקר השנתי של חברות התעופה, שנערך על ידי מגזין Business Travel News. דלתא זוכה זו בפעם הרביעית ברציפות בתואר הנכסף.

 

הדירוג במקום ה-1 בסקר השנתי של חברות התעופה של מגזין Business Travel News נותן תוקף נוסף לגישתה של דלתא במילוי כל ציפיות הנוסעים ואף מעבר לכך, וזאת באמצעות אחריותה התפעולית המובילה בתעשייה ושדרוג המוצרים והשירותים אותם היא מציעה.

 

"הכרה ממנהלי התיירות בחברות העסקיות הגדולות בעבודתנו הקשה והמחויבות של כל קבוצת דלתא, המונה 80,000 עובדים ברחבי העולם, מהווה מתן תוקף נוסף וחשוב לכך שאנו ממשיכים להוביל את התעשייה עבור לקוחותינו.", מסר אד בסטיאן, נשיא דלתא. "תרבות דלתא של אירוח, שיפור מתמשך ומסירות ללא פשרות לפעילותינו בעשיית הנסיעה לטובה יותר מתקבלת בהערכה על ידי הנוסעים העסקיים, אשר סומכים עלינו שנמשיך להעלות את רף המוצר.".

 

דלתא דורגה במקום הראשון מבין חברות התעופה בכל 10 הקטגוריות שנסקרו, עם ציונים משמעותיים בכל אחת מהן וקבלת ציונים גבוהים במיוחד בנקודות מרכזיות בסקר, כולל: ערך מערכות יחסים עם מנהלי תקציבים ונציגי מכירות; איכות שירות הלקוחות; ורשתות, שיתופי פעולה עם חברות תעופה, ונוסעים מתמידים.

 

בסקר ה-BTN הצביעו מנהלי תיירות בחברות עסקיות גדולות, אשר הינם בעלי ההשפעה המרכזיים בקבלת החלטות תיירות עסקיות.  חברות התעופה שהשתתפו בסקר כללו את אמריקן איירליינס, סאות'ווסט, יונייטד ו-יו אס איירוויס.

 

Exit mobile version