Site icon IAS

מבצע קיץ בסנורמה

חברת סנורמה הפלגות נופש Sunorama Cruises, נציגת מכירות בלעדית בישראל של תאגיד השייט המוביל בעולם- רויאל קריביאן, מציעה מבצעים לקיץ. בסנורמה ממליצים על אירופה ויעדי הים התיכון לתקופה זו של השנה.
 
להלן ההטבות שמציעות חברות רויאל קריביאן, סלבריטי קרוזס ואזמארה קלאב קרוזס:
 
שייט באנייה Vision of the Seas של רויאל קריביאן. בחודש יוני, בתאריכים: 16.6,21.6,25.6. למסלול שייט של 4-5 לילות בצפון אירופה.
מחיר החל מ-$290 לאדם כולל מיסים.
המסלולים משתנים על פי התאריכים אבל בגדול מדובר על יציאה מאוסלו או
שטוקהולם. יעדי עגינה משתנים אבל כוללים בין השאר את: סנט פטרסבורג, קופנהגן, ויסבי, וורנמונד (ברלין) והלסינקי.
·                 
רויאל קריביאן – עד $200 הנחה לחדר. למזמינים הזמנות חדשות בלבד עד ה-30 ביוני להפלגות ואניות נבחרות בים התיכון.
חדר פנימי – $50 הנחה לחדר
חדר עם חלון – $100 הנחה לחדר
חדר עם מרפסת – $150 הנחה לחדר
סוויטה – $200 הנחה לחדר
 
סלבריטי קרוזס – האדם השלישי והרביעי בחדר מפליגים חינם!! בחדרי מרפסות ומעלה בלבד! להפלגות נבחרות באירופה – על בסיס הקצאה (כמו מבצע ילדים חינם)
תנאים: אורחים השלישי והרביעי בחדר ישלמו מיסים וטיפים בלבד. על בסיס מקום פנוי עד גמר המלאי. להזמנות חדשות לבודדים בלבד.
 
אזאמרה קלאב קרוזס – שידרוגי חדרים והטבות עד $300 לחדר למזמינים חדרים עם חלון ומעלה. להפלגות ומסלולים נבחרים, להזמנות חדשות לבודדים בלבד במהלך חודש יוני.
מספר המקומות מוגבל, כל הקודם זוכה.
 
בכל המבצעים המחירים כוללים מיסי נמל ואינם כוללים: טיסות, העברות, תשר לאנשי הצוות וסידורי קרקע. המחירים משתנים על פי היצע וביקוש, כל הקודם זוכה.
 
 חברת סנורמה הינה מספקי שירותי התיירות והחברות הוותיקות והמקצועיות ביותר בישראל בתחום חופשות שייט בעולם והיא נציגתה בישראל של רויאל קריביאן בישראל מזה 15 שנים. תאגיד רויאל קריביאן כולל את חברות השייט:  רויאל קריביין אינטרנשיונאלRoyal Caribbean International, סלבריטי קרוזס Celebrity Cruises ואזמרה קלאב קרוזס Azamara Club Cruises. זהו תאגיד השייט השני בגודלו בעולם וכולל למעלה מ-30 אוניות המשייטות במעל מ-170 יעדים ברחבי עולם. סנורמה מייצגת מספר חברות שייט בינלאומיות נוספות בישראל.
 
סנורמה מקושרת לחברות השייט על ידי מערכת אונליין מתקדמת המציגה את המסלולים והמחירים בזמן אמת. אתר האינטרנט שלה מאפשר חיפוש בזמן אמת אחר ההפלגה המבוקשת, קבלת מידע מלא על המסלולים והאוניות המוצעות ועוד מידע רב על עולם השייט. חברת סנורמה בבעלות אורי שנבל וקבוצת קשרי תעופה. משרדי החברה ממוקמים ברמת השרון.
 
לפרטים נוספים היכנסו לאתר: www.sunorama.co.il או חייגו 073-2248999

Exit mobile version