Site icon IAS

מבצע סוף שנה באמריקן אקספרס

ברלין: איום הברקזיט דחף את איזי ג'ט להתרחב בה. צילום visitberlin

אמריקן אקספרס מציעה הטבות ייחודיות בתחום התיירות – החזר של 100 דולר על הזמנת טיסות באתר Smartair למגוון יעדים בעולם למזמינים ב-100 ומעלה. אתר Smartair הפועל בישראל ובמדינות נוספות באירופה, מאפשר הזמנת חופשה בהתאמה אישית על בסיס פלטפורמה חכמה ומתקדמת שפועלת בישראל. היכולת להתאים את מרכיבי החופשה מאפשרת ללקוח להתאים באופן אישי את החופשה לצרכיו באופן עצמאי אונליין.

במסגרת שיתוף הפעולה, יוקם באתר Smartair עמוד ייעודי שבו יופיעו טיסות במחיר זול במיוחד שמהם יוכלו ליהנות לקוחות חברת האשראי. לדוגמה יוכלו לטוס בטיסה ישירה הלוך ושוב לברלין ב-23  דולר בלבד לאחר החזר של 100 דולר לכרטיס האשראי של הלקוח (מחיר טיסה ודמי טיפול 123 דולר, לפני ההחזר), או לטוס בטיסה ישירה למילאנו ב-15 בלבד לאחר ההחזר. דוגמא נוספת, טיסה לבודפשט ב-20 דולר, או טיסה ישירה לאמסטרדם ב-27 דולר.

עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס: "אנו שואפים ופועלים ליצירת חוויות ייחודיות בתחום התרבות, הלייף סטייל, הקולינריה והתיירות עבור קהל לקוחותינו. שיתוף הפעולה עם חברת Smartair מאפשר לנו להמשיך לרגש ולחדש ללקוחותינו עם מגוון הצעות ערך ייחודיות ורלוונטיות." וארז בוסו, מנכ"ל Smartair מוסיף כי שיתוף הפעולה עם אמריקן אקספרס מאפשר להם להציע ללקוחות חברת האשראי טיסות לכל יעד בעולם בהנחה משמעותית ולחשוף אותם לדרך החדשה שבה מזמינים היום חופשה.

להזמנת ההטבהאתר

Exit mobile version