Site icon IAS

מבצע משולב של אל על לאירופה  

מטוס אל. שינויים וביטולים ללא עלות בשנה הקרובה. צילום יוחאי מוסי

"תרגישו בטוחים להזמין" לכל השנה הקרובה. כך פועלת אל על כדי לשכנע את מי שמהססים להזמין טיסה בתקופה זו של תבהלת הקורונה.

לכן, עד סוף החודש, אל על מאפשרת להזמין כרטיס Classic לאירופה הכולל מזוודה והושבה ולבטל או לשנות, ללא עלות, עד יום ההמראה. במסגרת תקופת המכירה אל על תאפשר לרכוש כרטיסי טיסה מסוג CLASSIC לכל יעדיה באירופה, לכל השנה הקרובה, אשר ניתן יהיה לשנותם (שינוי ראשון) או לבטלם, ללא עלות, כך שאפשר להרגיש בטוחים להזמין עכשיו נסיעה לפסח או לקיץ, או לכל זמן אחר בשנה הקרובה

בוקרשט ברומניה – החל מ-169 דולר הלוך ושוב. צילום עירית רוזנבלום

במסגרת תקופת המכירה: נוסעים שיזמינו עד 29/2/20 כרטיסי טיסה מסוג CLASSIC הכולל הושבה ומזוודה, לכלל יעדי אל על לאירופה, לכל השנה הקרובה, ייהנו מההטבות הבאות:

ביטול – ביטול חינם עד 6 שעות לפני שעת ההמראה המתוכננת מתל אביב; שינוי – שינוי ראשון חינם עד 6 שעות לפני שעת ההמראה המתוכננת לא כולל הפרשי מחירים או מיסים ככל שישנם; דמי טיפול – בגין כרטיסים שנרכשו באתר אל על או במוקד ההזמנות הטלפוני לא ייגבו דמי טיפול במקרה של מימוש שינוי ראשון/ביטול.

תקופת המכירה הינה עד 29/2/20 אך החברה שומרת על הזכות לקצרה והינה לטיסות הממריאות עד 15/2/2021
בנוסף, אל על יוצאת במבצע אטרקטיבי לכלל היעדים באירופה ליציאות בין 14/4/20 ועד 8/5/20. מחירי מבצע (הלוך חזור) במחלקת התיירים: סופיה/ בוקרשט – החל מ- $169, רומא/ ונציה/ציריך- החל מ- $249, פריז/ אמסטרדם- החל מ- $259.

תקופת המכירה בין התאריכים 19-26.2.20 ולטיסות הממריאות מישראל בין 14.4-8.5.20.

כתבה קודמת: אל על צופה הפסד של כ-30 מיליון דולר בשל הקורונה

Exit mobile version