Site icon IAS

מבצע חורף מיוחד באל על לטסים במחלקת הפרימיום

טורונטו שבקנדה. . צילום Depositphotos

חברת אל על יוצאת במבצע מיוחד לטסים במחלקת הפרימיום במטוסיה ולפיו מחיר הטיסה להונג קונג ולטורונטו לטיסה הלוך ושוב יהיה החל מ-$1,499, ניו יורק- החל מ- $1,999 מיאמי- החל מ-$2,099 ולוס אנג'לס- החל מ-$2,299.

ניתן לרכוש כרטיסים עד ל- 20.1.19, ליציאות עד 30.3.19.

שירות מחלקת הפרימיום קיים וזמין בטיסות לניו יורק (נמלי התעופה Newark ו-JFK), מיאמי, לוס אנג'לס, לונדון (נמל התעופה הית'רו), פריז והונג קונג: החל מ-13/1/19 בטיסות לטורונטו, החל מ-13/5/19 בטיסות לסן פרנסיסקו והחל מ-14/6/19 בטיסות ללאס וגאס.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר כי "בהמשך להרחבת  מניפת היעדים בהם יופעלו מטוסי הדרימליינר של אל על, אנו שמחים להציע לאורחינו את שירות מחלקת הפרימיום של החברה במחירי מבצע אטרקטיביים במיוחד. מחלקת הפרימיום החדשה של החברה המוצעת במטוסי הדרימליינר, זוכה לשביעות רצון גבוהה נוכח נוחות המושבים, מרחב אישי מרווח והשירות הניתן לנוסעי המחלקה. מחלקת הפרימיום במטוסי הדרימליינר מהווה פתרון מיטבי לנוסעים המעוניינים בשדרוג חווית הטיסה במחיר משתלם."

מחלקת הפרימיום במטוסי הדרימליינר של אל על צילום priestmangoode

מחלקת הפרימיום של חברת אל על הינה מחלקת שירות חדשה המעניקה חווית טיסה מפנקת. המחלקה מופעלת כיום רק בצי מטוסי הדרימליינר 787 וממוקמת בין מחלקת העסקים למחלקת התיירים. המחלקה מופרדת באמצעות מחיצה ווילון המעניקים פרטיות לאורחי המחלקה והם נהנים ממרחב אישי מרווח יותר.

המושבים מצוידים במשענת ייעודית לרגליים לישיבה נינוחה ואורחי המחלקה נהנים משמיכת פוך איכותית, ערכת נוחות, בקבוק מים אישי ופינוקים נוספים.

מחלקת הפרימיום מציעה מערכת בידור מתקדמת AVOD מבית PANASONIC עם מסך HD איכותי בגודל 13", חיבור לשקע חשמל ו-USB על מנת לאפשר סביבת עבודה ופנאי עם המכשירים האישיים. כמו כן, מוצעות אזניות איכותיות בסטנדרט מחלקת העסקים.

בנוסף, נוסעי מחלקת הפרימיום נהנים מהטבות בשרות הקרקע:

בחברה מציינים, עם זאת, כי המבצע בכפוף לתנאים כמפורסם באתר אל על. וכי ייתכנו שינויים בסוג המטוס  לטיסות מסוימות  וזאת על פי החלטת החברה ועל כן ייתכן שמחלקת הפרימיום לא תהיה זמינה במטוס החלופי.

Exit mobile version