Site icon IAS

לתפוס שינה בנמל תעופה: האם קיימים כללים רשמיים?

נוסע ישן בנמל תעופה בהמתנה לטיסה. צילום freepik

לא פעם בטיסות ארוכות טווח המחייבות חניית ביניים, אתם עלולים למצוא עצמכם תקועים בנמל התעופה בשל איחור גדול או ביטול טיסה. בעוד שבמהלך היום או הערב זה מחזה נפוץ, שינת לילה יכולה להיות מאתגרת.

יש לציין שלא בכל נמלי התעופה מאפשרים לישון בלילה בזמן ההמתנה לטיסת בוקר. עם זאת, ישנם נמלי תעופה מרכזיים שלא רק מאפשרים לינה, אלא גם מציעים מקומות שינה ייעודיים לנוסעים, בחינם או בתשלום. מתברר שלינה בנמל תעופה בדרך כלל אינה מנוגדת לחוק, אבל זה לא אומר שאתם יכולים לישון בכל מקום ללא הפרעה. ברור שאם נמל תעופה לא פתוח 24 שעות, לא תורשו לישון בשעות הסגירה, אבל אם אתה מתכוננים לתפוס חרופ בשעות הפעילות, סביר להניח שהיא תעבור ללא הפרעה. בחירת אזור שקט בטרמינל תשפר את סיכוייכם ליהנות משינה טובה. נסו להתרחק מאזורים עמוסים ואל תחסמו מעברים.

נמלי תעופה מסוימים נקטו עמדה נוקשה נגד נוסעים "סוררים" – נמל התעופה לונדון סטנסטד היה אחד הראשונים שעשו זאת והפעילו צוות במטרה להעיר את הנוסעים. לעומתם נמלי תעופה אחרים כמו שארל דה גול, דובאי, איסטנבול, סינגפור ועוד, מציעים אזורי מנוחה ייעודיים ללא תשלום.

מספר נמלי תעופה מציעים לינה גם בתשלום, בטרקלינים, כמו לונדון הית'רו, אטלנטה הרטספילד-ג'קסון אינטרנשיונל, שיקגו או'הייר ועוד רבים אחרים.

Exit mobile version