Site icon IAS

לרגל ט"ו באב: דיילים ודיילות שמצאו אהבה בשחקים

להיות דייל או דיילת בחברת תעופה בינלאומית נחשב לחלום ישן של צעירים רבים, שמעוניינים לעבוד ולטייל מסביב לעולם. חלק מהצעירים שהגשימו את החלום הזה, הגשימו חלום נוסף תוך כדי ובין עגלת המשקאות למחלקת העסקים, אהבה. לרגל ט"ו באב, מביאה חברת התעופה בריטיש איירווייס מעט מסיפורי האהבה הרבים שנרקמו בגובה 30 אלף רגל והמשיכו גם לקרקע.

כשלוקה ושרה דבוטו, בעל ואישה שעובדים כדיילים בבריטיש איירווייס, מגישים העדפות לסידור עבודה – הם לא תמיד יודעים לאילו יעדים יטוסו. אבל יש דבר אחד שהם יודעים בוודאות – לאן שלא יטוסו, הם יטוסו ביחד, שכן החברה משבצת אותם באופן אוטומטי לאותן טיסות. לוקה מסביר: "שנינו אוהבים מאוד לעבוד יחד, והשיבוץ האהוב עלינו הוא המפלס העליון של מטוס בואינג 747 – זה מרגיש כאילו יש לנו מטוס פרטי קטן משלנו. אשתי ואני עובדים יחד כבר 11 שנים ובשלב הזה אנחנו לא צריכים אפילו לדבר כדי לחלק בינינו את העבודה, כל אחד מאיתנו יודע בדיוק מה לעשות ואין חילוקי דעות.

שרה מוסיפה: "כמו בכל עבודה, ברגע שאתה בתפקיד אתה משאיר את החיים האישיים שלך בצד, גם אם במקרה אני עובדת עם בעלי. ברגע שעולים לטיסה, לוקה הופך לקולגה לכל דבר. אנחנו מקפידים גם לא להתבודד או להרחיק מאיתנו אנשים, וכשמגיעים ליעד מסוים שדורש שהייה בלילה אנחנו יוצאים ומבלים עם הדיילים והדיילות האחרים כמו כולם."

לוקה ושרה התאהבו אחד בשני בערב הרומנטי ביותר של השנים האחרונות – ערב השנה החדשה של שנת 2000, הלילה בו כל העולם התרגש לקבל את המילניום החדש. זה קרה כששובצו יחד לראשונה לטיסה לבנגקוק, והמילניום התחלף ממש באמצע הטיסה (לפי שעון בריטניה), כששהו בגובה 30 אלף רגל. לוקה מספר: "כשראיתי את הנוסעים מתנשקים כדי לקבל את השנה החדשה, הסתכלתי על שרה וידעתי שאם לא היינו בעבודה, הייתי מנשק אותה גם. דאגתי להשלים את המשימה כמה שעות מאוחר יותר".

שרה מספרת שלוקה הוא הרומנטי יותר מבין שניהם: "אני בריטית, הוא איטלקי, נדמה לי שזה מובן מאליו. אבל לוקה הוא באמת משהו מיוחד – בתחילת הקשר שלנו שובצנו לטיסות שונות לפעמים, ולוקה לא אהב לעבוד בנפרד ממני אז הוא דאג שאחשוב עליו גם כשהוא לא נמצא. באחת הפעמים, כשהייתי בטיסה בדרך לסינגפור הוא השאיר מכתב אהבה אצל הקפטן, שקרא לי לקוקפיט באמצע הטיסה והגיש לי אותו."

ג'וליאן הולמס ורולי נייקן, גם הם דיילים בחברה וזוג בחיים, נוקטים בגישה מעט שונה ואולי קצת פחות דביקה מזו של לוקה ושרה, ומגבילים את הטיסות המשותפות שלהם לאחת בחודש. רולי מסבירה: "אנחנו ביחד מאז שנת 2003, ושנינו לא בנויים לקשר אינטנסיבי כל כך. זוגות רבים שעובדים כדיילים בחברה מבקשים לעבוד באותם קווים, אך אנחנו ביקשנו את ההפך. שנינו יודעים שאם היינו עובדים ביחד כל הזמן היינו משתגעים!".
 

 

 

Exit mobile version