Site icon IAS

לנפוש בארץ ולהרגיש בחו"ל

לכל אותם הנופשים הישראלים שלא טסים השנה בקיץ לחו"ל –  רשת המלונות הבינלאומית קראון פלזה ישראל בשיתוף עם חברת התעופה הלאומית אל על תכננו עבורכם חופשה ייחודית ושונה בקונספט של חו"ל, המאפשרת לנופשים בכל אחד משבעת מלונות הרשת בישראל להתוודע למקומות תיירותיים בעולם, להיחשף לתרבויות וטעמים שאינם נמצאים בשגרה וזאת, מבלי לטוס למחוזות רחוקים –  "קיץ בינלאומי בישראל".

 

בכל מלונות הרשת ברחבי הארץ יונהגו שלל של פעילויות מעולם התעופה ומארצות העולם שיקנו לחופשה שלכם ניחוח של חו"ל. עובדים הלבושים במדים של טיס/ת, דיל/ת, הנפקת דרכון וחותמת "צ'יק אין", סימולאטורים מעולם התעופה במועדוני הילדים, מגוון משחקים מתרבויות שונות מרחבי העולם כגון: משחק כדורת איטלקי, לאסו אמריקאי, פסטיבל תחפושות ונציאניות, לימוד מילים בסיסיות בכל שפה, סדנאות קיפולי נייר, העתקת ציורי מפורסמים ועוד, חוברת פעילויות ייחודית, וארוחות נושא מיעדים שונים בעולם: מזרח רחוק, איטליה וארה"ב.

 

בסיום הקיץ תיערך הגרלה בין הנופשים שתזכה אותם בחבילות טיסת אל על לחו"ל לכל המשפחה.   

 

כמו כן, חברי מועדון "הלקוחות המאושרים" של קראון פלזה ישראל וחברי מועדון "הנוסע המתמיד" יוכלו ליהנות משלל הטבות ייחודיות.

 

שי אסיה, סמנכ"ל שיווק רשת מלונות קראון פלזה ישראל: "רשת מלונות קראון פלזה ישראל, המשתייכת לרשת הבינלאומית שהינה הנציגה של IHG, רשת המלונות הגדולה בעולם, בוחרת בכל שנה בקונספט ייחודי המאפיין את פעילותה לחודשי הקיץ. שיתוף הפעולה בין חברת אל על, המסמלת עבור הציבור הישראלי את היציאה לעולם הגדול, ומאידך, קראון פלזה, רשת מלונות בינלאומית הכוללת למעלה מ-4,000 מלונות ברחבי העולם, מציע לנופשים הישראלים קונספט ייחודי של חופשה המקנה חווית נופש ואירוח בניחוח בינלאומי פה בישראל".

 

עינת ינאי ראש אגף שיווק באל על: " שיתוף הפעולה בין אל על לרשת מלונות קראון פלאזה מאפשר לנוסעי אל על ליהנות מקיץ מפנק גם בישראל עם "קריצה קטנה לחו"ל". בקיץ זה אורחי  הרשת יוכלו ליהנות מחוויית חו"ל מרגשת, ללמוד על מקומות חדשים סביב הגלובוס, להיחשף לתרבויות שונות ולטעום ממטעמי מטבחים בינלאומיים. במסגרת המבצע חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ייהנו מהטבות אטרקטיביות ומחופשה ברשת מלונות קראון פלזה".

Exit mobile version