Site icon IAS

לכבוד יום השוקולד העולמי: באמירייטס הכוונה ‘fly better’ זה ‘fly sweet’

ליהנות מקינוחי שוקולד במטוסי אמירייטס. צילום באדיבות החברה

כדי להמתיק את חווית ‘fly better’, בחברת התעופה היוקרתית אמירייטס (Emirates) מגישים שוקולד איכותי כחלק מהארוחות בכל המחלקות, ל-140 יעדים ברחבי העולם. במהלך השנה האחרונה, לקוחות מחלקת תיירים צרכו 36.3 מיליון שוקולדים, בעוד שלקוחות במחלקת תיירים פרימיום שהושקה לאחרונה צרכו 322,000 שוקולדים. במחלקת עסקים, לקוחות התפנקו ב-8.2 מיליון שוקולדים – בעוד שלקוחות מחלקה ראשונה, שיש להם גישה לשוקולדים ללא הגבלה, התענגו על 122,000 קופסאות שוקולד גורמה גדולות, וסה"כ יותר מ-45 מיליון שוקולדים יוקרתיים מדי שנה. באמירייטס הכוונה ‘fly better’ זה ‘fly sweet’.

Emirates משתפת פעולה באופן הדוק עם שוקולטיירים אניני טעם מרחבי העולם ומשנה את סוג השוקולד כל 3 חודשים כדי לשמח את הנוסעים המתמידים. כרגע במטוסים נמצא השוקולד הצרפתי המובחר – Valrhona.

שוקולד Valrhona שהוכר ברחבי העולם כבחירה של שפים יוקרתיים, נוסד בצרפת בשנת 1922 על ידי יצרנית המאפים והקונדיטור, Albéric Guironnet. עם למעלה מ-100 שנים של אומנות נלהבת וקפדנית לשוקולדים יוצאי דופן, Valrhona ידועה במסירותה למצוינות וחדשנות באמנות ייצור השוקולד, כמו גם במחויבותה למקור אתי ואחריות סביבתית, בעלת הסמכה B Corp המכירה בחברות המחויבות ביותר בעולם. אמריטייס שיתפה פעולה עם Valrhona כדי ליצור קופסת שוקולד יוקרתית בהתאמה אישית ללקוחות המחלקה הראשונה, המוצעת לאחר הארוחות בטיסה.

זיינב לארבי (Zeyneb Larabi), מנהל קמעונאות נסיעות גלובלית בחברת Valrhona אמר: "שותפות עם Emirates מדגישה את הערכים המשותפים שלנו למצוינות, תשומת לב לפרטים ומחויבות ליצירת חוויות בלתי נשכחות. שיתוף הפעולה הזה חורג מלהציע מוצר מענג, הוא יוצר זיכרונות מתמשכים ללקוחות שנהנים מחוויית Emirates".

כחלק מהרוטציה הקבועה של לקוחות Emirates, שוקולדים נבחרים מהיצרנים המפורסמים ביותר בעולם כולל את Bateel, Godiva, Coco Jalila, השוקולד האימרתי – Forrey & Galland, האירי – Butlers , הבלגי – Canonica ו-Neuhaus, מאקוודור – Pacari והאנגלי- Hotel Chocolat.

עוגת פקאן שוקולד טבעונית במחלקה הראשונה של אמירייטס. צילום באדיבות החברה

נוסעי אמירייטס בכל המחלקות יכולים ליהנות גם מקינוחי שוקולד ושוקו חם. במחלקה הראשונה הקינוחים הטעימים כוללים מוס שוקולד עם פסיפלורה, טארט שוקולד לבן עדין, פונדנט שוקולד קטיפתי עם קרם מסקרפונה או עוגת שוקולד פקאן טבעונית עם גנאש מוקצף.

במחלקת עסקים ופרימיום אקונומי, הלקוחות יכולים להתפנק על טארט שוקולד אבוקדו אוניקס טבעוני או כיפת בננה שמנת מנגו ושוקולד חלב, או טריז מרקיז שוקולד מוקה, מוזלף בקרמל מלוח. במחלקת תיירים, הלקוחות יכולים לקנח  עם מוס שוקולד ותפוזים טעים, או עוגת קרמל שוקולד חלב, עם כף קוליס פטל חריף.

במסלולים ארוכי טווח מוגשים חטיפי שוקולד במגש חטיפים וסוכריות שוקולד מוצעות לילדים במהלך החגים. לקוחות מחלקה ראשונה יכולים להתענג על שוקולד מריר 85% מבית לינדט בסלסלת המתוקים שלהם. בטרקלין ה-A380 Onboard של Emirates, הלקוחות יכולים גם לטעום פינוקים מתוקים טבעוניים ולא טבעוניים של M&Ms, עוגת שוקולד ומיני פינוקים משוקולד.

טרקליני Emirates מציעים חווית שוקולד מפתה, הכוללת גלידת שוקולד תוצרת בית של Emirates, שוקו חם ייחודי של Costa Coffee ומגוון יצירות של Emirates MasterChef. אלה כוללים עוגת נקטר שוקולד לבן ופסיפלורה, מקרוני שוקולד עשירים ועוגת שוקולד מריר מפנקת ועוד.

עגלת הקינוחים החדשה של Emirates במחלקה ראשונה משדרגת את החוויה עוד יותר עם טראפלס שוקולד Valrhona Grand Cru הכוללים Jivara 40% ו-Guanaja 70%, מדלן בציפוי שוקולד וקינוחים מעודנים כמו עוגת שוקולד חלב פריכה עם פרלין אגוזי לוז, ובננה עשירה, עוגת שוקולד וקרמל.

Exit mobile version