Site icon IAS

לופט- טרקלין עסקים חדש לבריסל איירליינס בבריסל

חברת התעופה בריסל איירליינס חנכה ביום חמישי האחרון (23 לאוקטובר, 2014) טרקלין עסקים חדש – "לופט" (Loft) בנמל התעופה של בריסל.

 

בחברת התעופה בריסל איירליינס מציינים שהקונספט החדש לטרקלין העסקים מציע אירוח בסטנדרטים גבוהים בנוחות, עיצוב, טכנולוגיה וקולינריה.

 

לאחר שחברת התעופה השקיעה לאחרונה משאבים רבים לשיפור השירות בקווים הקצרים וארוכי הטווח, המנהל המסחרי של חברת התעופה, Lars Redeligx, חנך את הטרקלין החדש שישמש את נוסעי מחלקות היוקרה וחברי מועדון הנוסע המתמיד הטסים מנמל התעופה של בריסל.

 

מעל ל-300 אלף נוסעים פוקדים את טרקלין החברה מידי שנה ומבלים בממוצע כ-74 דקות בטרקלין. ה"לופט" החדש גדול פי 4 מהישן, כולל 1240 מ"ר ויכול לארח 300 נוסעים בשמונה חדרים בעלי ייעוד שונה.

 

חברת Designit עיצבה את הטרקלין החדש ואילו הסכם עם חברת מיקרוסופט מאפשר השאלת  Surface Pro 3 בזמן השהייה בטרקלין וכניסה לאפליקציית חברת התעופה במטרה להזמין חדר מקלחת, חדר תנומה, חדר ישיבות או לקבל עדכונים על מצב הטיסה. הזמנה מראש מאפשרת גם צפייה בסרטים וסדרות. נוסעים רשאים גם להוריד את אפליקציית החברה ישירות למכשירי הטאבלט האישיים.

 

במקלחות קיימת תאורת LED ומוסיקה המשתנה בהתאם לדרישת הלקוחות. בחדרי התנומה עומדים לשירות הנוסעים מיטות נוחות. בחדר הישיבות ובעמדות העבודה הוצבו רהיטים מעוצבים של חברת Bulo. חברי מועדון הנוסע המתמיד HON Circle ו- Senator רשאים להזמין מראש חדר ישיבות. לצד הטכנולוגיה המתקדמת, "באטלר" נמצא במקום להגיש עזרה במקרה הצורך.

 

שף של חברת  Autogrill דואג מידי יום להעניק לנוסעים חוויה קולינרית ייחודית.  ארוחות בוקר, סלטים, קישים, בשרים ומגוון רחב של קינוחים. קפה, תה משקאות קלים ואלכוהוליים מוגשים למבקרים בטרקלין.    

 

Exit mobile version