Site icon IAS

לופטהנזה תציע טיסות מרמון ליעדים ארוכי-טווח כמו בנגקוק  

בנגקוק. צילום. Depositphotos_

בנגקוק. טיסה שמתחילה באילת-רמון ומסתיימת בבנגקוק. צילום Depositphotos_

חברת לופטהנזה תחדש בסוף חודש אוקטובר הקרוב את פעילותה בקו פרנקפורט-אילת (רמון) ובחזרה. היא תפעיל טיסה שבועית ישירה וסדירה בימי א', אותה ניתן יהיה לשלב עם טיסות ליעדים נוספים וכן עם טיסות של שאר החברות בקבוצה, על מנת להגיע ליעדים ארוכי-טווח שונים. לדוגמה, ניתן יהיה לרכוש כרטיס טיסה מאילת לבנגקוק או לריו דה ז'נרו דרך פרנקפורט ובחזרה.

לצד זאת הודיעה קבוצת לופטהנזה כי היא מרחיבה את פעילותה ומשיקה טיסות ליעדים ארוכי-טווח חדשים. הטיסות ימריאו מנמלי הבית בפרנקפורט, מינכן וציריך.  בחודש אוקטובר הקרוב תחל לופטהנזה לטוס מפרנקפורט ללאס וגאס, וינדהוק בנמיביה ואיי הנופש הפופולאריים ברבדוס ומאוריציוס וכן ממינכן לבנגקוק. החל מסוף חודש מרץ 2020 תשיק החברה קווים חדשים מפרנקפורט וממינכן ליעדים בארצות הברית כגון פניקס, אנקורג' ודטרויט וכן לבנגלור שבהודו.

מטוסי קבוצת התעופה לופטהנזה. צילום יח"צ

רוב הטיסות יופעלו בשיתוף עם חברת התעופה Eurowings, החברה בקבוצת לופטהנזה.  כמו כן, בסוף חודש מרץ 2020, תחל חברת התעופה SWISS להפעיל טיסות לשני יעדים ארוכי-טווח חדשים מנמל הבית בציריך: 5 טיסות שבועיות לאוסקה שביפן וכן טיסה יומית לוושינגטון די.סי.

כל היעדים החדשים ניתנים להזמנה בשילוב עם טיסות הקבוצה מתל אביב.

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, מסר כי "לאור הצמיחה של קבוצת לופטהנזה בשוק הישראלי ובאירופה בכלל, אנו שמחים להרחיב את היצע טיסותינו, אשר יאפשרו למשפחות וליחידים להגיע למקומות היפים בעולם ביעילות ובמחירים נוחים".

Exit mobile version