Site icon IAS

לופטהנזה תפעיל טיסה שבועית נוספת לפרנקפורט

במפגש עיתונאים שנערך היום, הודיע מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, רולף קולר, כי חברת לופטהנזה תוסיף טיסה נוספת בקו ת"א-פרנקפורט, החל מלוח הטיסות של קיץ 2016, ובכך עולה מספר הטיסות השבועיות של לופטהנזה בישראל ל-29. קבוצת לופטהנזה המונה גם את אוסטריאן, סוויס ובריסל איירליינס הינה קבוצת התעופה הזרה המובילה בישראל המשרתת את ישראל עם 70 טיסות שבועיות לנמלי התעופה המרכזיים של אירופה: פרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל. 

בנוסף לתדירות ה-21 לפרנקפורט, עדכן קולר, כי לופטהנזה בוחנת אפשרות להגדלת מספר הטיסות לת"א גם משדה התעופה של מינכן. כחלק מלוח הטיסות הקיצי של לופטהנזה, יתווספו היעדים אליקנטה, סן-חוזה – שער הכניסה לעמק הסיליקון בקליפורניה, סנטוריני, קורפו ופורטו. משדה התעופה של מינכן תטוס לופטהנזה לטירנה (אלבניה), טברצן (הונגריה), ז'שוב (פולין), טאלין (אסטוניה) ואודסה (אוקראינה). קבוצת לופטהנזה (על כל החברות המונות אותה) תטוס בקיץ הקרוב ל-316 יעדים ב-101 מדינות.  

בנושא הרחבת היצע שירותי המטען הדיגיטליים מסר קולר כי: "חברת לופטהנזה מפתחת את שירותי המטען הדיגיטליים שלה ובקרוב הנוסעים יוכלו להשתמש בלינק על כרטיסי העלייה למטוס אותם יפיקו באפליקציה של לופטהנזה, במטרה לעקוב אחר מיקום המזוודות שלהם. עם הגעתם ליעדם, האפליקציה תודיע לנוסע על מיקומו הנוכחי של המטען, לרבות מספר המסוע, והחל מחודש יוני הקרוב, גם את המועד המדויק בו המטען יהיה זמין למסירה".

השירות החדש יאפשר לנוסעים לנצל את זמן ההמתנה ללגימת משקה בטרקלין או לעריכת קניות בשדה התעופה. שירות זה יהיה זמין בתחילה בפרנקפורט, מינכן, שטוטגרט ומילאנו ולאחר מכן יורחב לשדות תעופה נוספים. חידוש נוסף עליו הכריז קולר הוא טיפול במטען הנוסעים, המתאפשר הודות לשיתוף פעולה בין לופטהנזה ל-RIMOWA. התג האלקטרוני של RIMOWA הוא הפתרון הניידות הדיגיטאלי הראשון מסוגו בעולם. הוא הופך טיסות עם מטען למהירות, נוחות ובטוחות יותר. השקת השירות תחל  היום ה-14 במרץ 2016.

בנוסף, בחודש אפריל הקרוב, תחנוך לופטהנזה את הטרמינל החדש שלה במינכן (טרמינל 2). בכך יורחב שדה התעופה של מינכן לשרת באופן נוח יותר את 11 מיליון הנוסעים המבקרים בו מדי שנה.

עד שנת 2025 צפויה קבוצת לופטהנזה לצרף לצי המטוסים שלה כ-260  מטוסים חדשים בהם 45 מטוסי בואינג 777, 25 מטוסי איירבוס A350, ,ומטוסים מדגם A320neo .

"השנה קבוצת לופטהנזה תקלוט 52 מטוסים חדשים, מדובר במטוס אחד כל שבוע," מסר קולר.

בהתייחס לשוק התעופה הישראלי ציין קולר כי מחלקת ה-Premium Economy של לופטהנזה זוכה לפופולריות רבה בקרב קהל הנוסעים הישראלי. "סיימנו לאחרונה את התקנת מחלקת ה-Premium Economy בלמעלה מ-100 מטוסי לופטהנזה, המשמשים לטיסות ארוכות הטווח. המחלקה הזו זוכה לפופולריות רבה בישראל בזכות מרווח גדול ביותר מ-50% בין המושבים, אפשרות ל-2 מזוודות עד 23 ק"ג כל אחת, ללא תשלום, הזמנת המנה העיקרית באמצעות תפריט ייעודי ויתרונות נוספים".

קולר ציין עוד את שיתוף הפעולה של לופטהנזה עם חברות התעופה יונייטד איירליינס, אוסטריאן איירליינס, SWISS, בריסל איירליינס ואייר קנדה, במסגרת Atlantic Joint Venture. "המיזם מאפשר היצע טיסות ליותר מ-570 יעדים משולבים או טיסות ישירות, עצירות ביניים, מאגר מושבים גדול, רשת טרקלינים ענפה ותכניות מתגמלות לנוסעים המתמידים," אמר קולר.

בהתייחס לחברת התעופה אוסטריאן איירליינס, הכריז מנכ"ל הקבוצה בישראל על יעדיה החדשים של החברה: הונג-קונג, הוואנה ושנחאי. בנוסף, הדגיש קולר כי:" אוסטריאן איירליינס תחדש את צי המטוסים שלה באמצעות 17 מטוסי Embraer 195 חדשים, אשר ייכנסו לתוקף עד סוף 2017." 

Exit mobile version