Site icon IAS

לופטהנזה תטיס אתכם מתל אביב להרי הרוקי דרך מינכן

לופטהנזה מוסיפה לרשת קווי התעופה, יעד חדש בארה"ב והחל מלוח הטיסות של קיץ 2016 תפעיל  5 טיסות שבועיות לדנוור, שבקולורדו, באמצעות מטוסי איירבוס A330-300.

הטיסות לדנוור ימריאו  בשעה 11:45 מטרמינל הלוויין החדש של נמל התעופה מינכן. לופטהנזה משיקה מחדש את הקו אותו הפעילה בפעם האחרונה בקיץ 2008. במטוס האיירבוס A330-300 ארבע מחלקות מעוצבות ומאובזרות בחידושים האחרונים, לרבות 21 מושבים נוחים במחלקת ה- Premium Economy. בדנוור יוכלו נוסעי לופטהנזה לעלות על טיסות המשך ל-85 יעדים נוספים בצפון אמריקה באמצעות חברת התעופה יונייטד איירליינס, השותפה של לופטהנזה בברית התעופה "Star Alliance".

בין היעדים הפופולריים של טיסות ההמשך : פיניקס, לאס-וגאס וסיאטל. "אנו שמחים מאוד לחזור ולהציע ללקוחותינו יעד כה אטרקטיבי. הודות למיקומה בהרי הרוקי, דנוור היא מכרה זהב אמיתי לכל חובבי הספורט והטבע," אמר רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל.

בדנוור, מתגוררים 2.5 מיליון תושבים והיא ממוקמת 1600 ק"מ מעל פני הים ומשמשת מקום מושבן של חברות כרייה רבות וחברות טלקומוניקציה גדולות.

דנוור ידועה גם בקרב הנופשים כשער מזרחי להרי הרוקי בו אתרי סקי אטרקטיביים כמו ווייל, ברקנרידג' ואספן הממוקמים במרחק נסיעה קצר מהעיר. באזור נמצאים גם ארבעת הפארקים הלאומיים של קולורדו, בהם הפארק מסה ורדה, שהוכרז כאתר מורשת עולמית. 

Exit mobile version