לאחר שלופטהנזה ובעלי המניות של SN Airholdings הגיעו להסכמה על תנאי השתלטות מלאה, הנהלת קבוצת לופטהנזה החליטה לממש את אופציית הרכש לרכישת יתרת 55 אחוזים ממניות בריסל איירליינס. מועד המימוש של האופציה ייכנס לתוקף ב-31 בדצמבר 2016. סגירת העסקה תתבצע בתחילת ינואר 2017.
מנגנון המחיר לרכישת יתרת 55 האחוזים של המניות כבר הוגדר בהסכם אופציית הרכישה מ-2008. מחיר הרכישה של יתרת 55 האחוזים של המניות הוא 2.6 מיליון אירו אשר ישולמו לקונסורציום של 30 בעלי מניות.
קרסטן שפוהר, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל לופטהנזה אמר, "בעקבות רכישת 45 אחוזים מהון המניות של SN Airholding לפני שמונה שנים, אנו רוצים כעת לבצע את הצעד הבא בשיתוף הפעולה האיתן והמוצלח שלנו. כבעלי מניות ושותפים ותיקים של בריסל איירליינס אנו כבר מכירים היטב את החברה ולפיכך יודעים שבלגיה בכלל ובריסל במיוחד הם שווקים אטרקטיביים המשלימים היטב את ההיצע שלנו במרכז אירופה. בנוסף, מבנה העלויות של בריסל איירליינס כבר תחרותי מאוד והיא מביאה עמה רשת יעדים ארוכי טווח, במיוחד לאפריקה וממנה. אנו גם מעריכים מאוד את הכישורים, המוטיבציה והביצועים של 3,500 עובדי בריסל איירליינס."
לאחר הרכישה תמשיך בריסל איירליינס להפעיל את 23 יעדי ארוכי הטווח שלה ועוד 79 יעדים בתוך אירופה תחת המטריה של קבוצת יורו וינגס. למותג "בריסל איירליינס" תתווסף השורה "חברה בקבוצת יורו וינגס". היעד המשותף של לופטהנזה ובריסל איירליינס הוא להמשיך ולחזק את המעמד בשוק התעופה הבלגי. כמו כן תמשיך הקבוצה במהלכים ליצירת צי מטוסים המבוסס על איירבוס A320 ברשת הנתיבים באירופה. הצי של בריסל איירליינס כולל 42 מטוסים לטווח קצר ובינוני ותשעה מטוסי A330 לטווח רחוק. החברה הגדילה באופן משמעותי את מספר הנוסעים: מ-2013 עד 2015 בלבד גדל מספר הנוסעים בחברה ב-30 אחוזים ל-7.5 מיליון בני אדם. בטווח הבינוני מתכננת החברה להמשיך לשפר את היעילות התפעולית של הצי ולהגדיל את הקיבולת ברשת הנתיבים הקצרים והבינוניים.
הרווח התפעולי של חברת התעופה הבלגית המובילה בשנת הכספים 2015 הסתכם ב-43.4 מיליון אירו.