Site icon IAS

לופטהנזה משיקה טיסות ישירות מפרנקפורט לראלי – דורהאם

מטוס איירבוס A350-900 של חברת לופטהנזה. ארבעה מטוסים מסוג זה יצטרפו לצי. צילום לופטהנזה

לופטהנזה (Lufthansa) השיקה קו טיסות חדש מפרנקפורט לראלי-דורהאם, צפון קרוליינה, שמצטרפת לקו הטיסות הקיים ממינכן לשרלוט, ויחד משרתת את צפון קרוליינה עם 12 טיסות שבועיות.

"לופטהנזה נרגשת להביא לנמל התעופה הבינלאומי ראלי-דורהאם את הטיסה הישירה הראשונה מפרנקפורט ", אמר דירק יאנזן (Dirk Janzen), סגן נשיא מכירות באמריקה, בקבוצת לופטהנזה. "המסלול החדש יספק לנוסעים מצפון קרוליינה גישה נוחה לרשת העולמית של קבוצת לופטהנזה, פותחת עולם של אפשרויות לנסיעות עסקים ופנאי, ועוזרת לקדם את המטרה של הקבוצה לחבר בין אנשים, תרבויות וכלכלות".

טיסה LH408 ממריאה מפרנקפורט בשעה 10:20 בבוקר ונוחתת בנמל התעופה הבינלאומי ראלי-דורהאם בשעה 13:50. הטיסה חזרה LH409 ממריאה מראלי-דורהאם בשעה 15:40 ונוחתת חזרה בפרנקפורט בשעה 6:05 בבוקר למחרת. כל הזמנים הם מקומיים. השירות החדש ראלי-דורהאם יפעל חמש פעמים בשבוע בימי שני, שלישי, חמישי, שישי ושבת באמצעות איירבוס A330-300 בתצורה של שלוש מחלקות: 42 מושבים במחלקת עסקים, 28 מושבים פרימיום אקונומי ו-185 מושבים במחלקת תיירים, כדי להכיל 255 נוסעים.

לאחר קיץ של הרחבות קווים מרגשות, התוספת החדשה של לופטהנזה, לראלי-דורהאם, מציינת את היעד ה-26 של הקבוצה בארצות הברית. עם זאת, לופטהנזה וחברות הבת שלה מפעילות כעת כ-400 טיסות שבועיות לארצות הברית. הרחבת הפעילות של לופטהנזה ברחבי צפון אמריקה כוללת גם את ההשקות האחרונות מסיאטל למינכן וממיניאפוליס-סנט פול לפרנקפורט, כמו גם הגדלת הקיבולת ממינכן לוושינגטון די.סי. באמצעות מטוס A380.

Exit mobile version