Site icon IAS

לופטהנזה מרחיבה את טיסותיה לקנדה בקיץ 2020

אוטווה בירת קנדה. קנדה הפכה לאדומה. צילום Depositphotos

החל מה-16 במאי 2020, תכלול חברת התעופה לופטהנזה לראשונה את בירת קנדה, אוטווה (Ottawa), בלוח הזמנים של טיסותיה מפרנקפורט. הטיסות ניתנות להזמנה כבר עתה באמצעות כל ערוצי המכירה הישירים של הקבוצה וכן באמצעות סוכני הנסיעות. אוטווה שוכנת בדרום מזרח קנדה ומהווה יעד פופולרי הן לתיירים והן לנוסעים עסקיים.

מוצעים קישורים נוחים לטיסות מתל אביב ובחזרה, כאשר אוטווה היא היעד הרביעי של לופטהנזה בקנדה.

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל: צילום יח"צ

טיסות לופטהנזה לאוטווה יתקיימו חמש פעמים בשבוע בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושבת. טיסת ההלוך  LH472, תמריא מפרנקפורט בשעה 13:45 ותנחת באוטווה בשעה 16:05, זמן מקומי. טיסת החזור, LH473, תמריא מאוטווה בשעה 17:50, זמן מקומי, ותנחת בפרנקפורט בשעה 07:15 ביום המחרת. לשתי הטיסות קישורים נוחים מתל אביב ובחזרה. הטיסות יופעלו באמצעות מטוס איירבוס A340-300 הכולל 279 מושבים ושלוש מחלקות שירות: מחלקת תיירים, מחלקת Premium Economy ומחלקת עסקים.

כמו כן, יש לציין כי גם כל שאר חברות התעופה השותפות בקבוצת לופטהנזה בישראל: אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ו-,SWISS מציעות גם הן מגוון טיסות לקנדה.

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, מסר כי: "לאור הצמיחה של קבוצת לופטהנזה בשוק הישראלי ובאירופה בכלל, אנו שמחים להרחיב את היצע טיסותינו גם לצפון אמריקה ולאפשר למשפחות וליחידים להגיע למקומות היפים בעולם ביעילות ובמחירים נוחים".

מידע נוסף ופרטים ניתן למצוא באתר או דרך מרכז השירות של קבוצת לופטהנזה בטלפון: 03-9058049. את ההזמנות ניתן לבצע דרך ערוצי המכירה הישירים של הקבוצה או באמצעות סוכני הנסיעות.

קבוצת לופטהנזה היא אחת מקבוצות התעופה הגדולות באירופה ולה פעילות ענפה גם מישראל ואליה.

Exit mobile version