Site icon IAS

לופטהנזה מציגה: פרימיום אקונומי

לופטהנזה, החלה להפעיל בלמעלה מ-100 מטוסי החברה המשמשים לטיסות ארוכות טווח, את מחלקת Premium Economy – מחלקת תיירים משודרגת אשר נועדה לספק נוחות מקסימלית ולהבטיח חווית נסיעה משופרת. במחלקה החדשה לופטהנזה הגדילה את המרווח בין המושבים ביותר מ-50%, נתון המגביר משמעותית את תחושת הנוחות בקרב הנוסעים ומספק חוויית טיסה נעימה ומזמינה במיוחד.  

מחלקת Premium Economy החדשה והמרווחת מאפשרת לנוסעים חווית טיסה משודרגת במחירים משתלמים במיוחד. למשל, טיסת הלוך ושוב מת"א להונג-קונג, בנגקוק, שנחאי ובייג'ינג במחלקת Premium Economy תעלה החל מ-1,599$ כולל מסי נמל והיטלים. טיסת הלוך ושוב מת"א ליוהנסבורג, קייפטאון, מומבאי וניו-דלהי תעלה אפילו פחות – החל מ-1,449$ במחלקת ה-Premium Economy .

כבר בשלבי הטיסה הראשונים נוסעי מחלקת הפרימיום יכולים ליהנות ממשקאות קלים ומארוחות מגוונות המוגשות  בליווי צלחות, כוסות וסכו"ם מהודרים. לקראת הארוחה העיקרית יוכלו נוסעי המחלקה לבחור מתוך תפריט ייעודי במנה המועדפת עליהם ולהמשיך להתפנק במשקאות או בחטיפים נוספים המוצעים על ידי צוות הטיסה.

בנוסף למטעמים הקולינריים, נוסעי מחלקת ה- Premium Economy מוזמנים לבלות זמן איכות במחלקה המשודרגת. לרשות הנוסעים עומדת מערכת בידור חדישה ואטרקטיבית במיוחד, הכוללת מבחר משחקים, סרטים ותחנות מוזיקה המוצגים על גבי מסך רחב, הניתנים לתפעול על ידי שלט רחוק. נוסעים המעוניינים לנצל את משך הטיסה לצורכי עבודה במחשב נייד צפויים ליהנות במחלקת Premium Economy משולחן נפתח ועמיד, משטחי אחסון נרחבים עבור מכשירים חשמליים (כגון טאבלט וסמארטפון) ומסמכים, ובמיוחד מנקודת חיבור אישית לחשמל וכן ל-USB , מכל מושב.

החוויה המשודרגת של נוסעי המחלקה נמשכת גם לאחר הנחיתה ואף לפני ההמראה הבאה, עם זכאות לקדימות בירידה מהמטוס לפני מחלקת התיירים. בנוסף, לפני היציאה מנמל התעופה הראשי של לופטהנזה בפרנקפורט או במינכן, נוסעי מחלקת ה-Premium Economy יכולים להתרענן בטרקלין העסקים של החברה תמורת 25 אירו או עם ארוחת בוקר משובחת ב”Welcome Lounge”- של לופטהנזה בפרנקפורט תמורת 50 אירו.

חיסרון בולט: לא קיימת הפרדה ממשית, לדוגמא וילון, בין מחלקת הפרימיום אקונומי למחלקת תיירים. הותקנו רק מסכי הפרדה קשיחים וקטנים הממוקמים מעל למושב האחרון של המחלקה (הכותב ישב במחלקת תיירים בשורה 30C , שתי שורות ממחלקת פרימיום אקונומי. בטיסה LH464 מפרנקפורט לאורלנדו)

 

הטבות נוסעי מחלקת Premium Economy

50% יותר מרחב לעומת מחלקת תיירים
מושבים חדשים בעלי מרווחים גדולים ביניהם  (97 ס"מ בין מושב למושב שמלפניו)
ערכת נוחות ובקבוק מים אישי לכל נוסע במושב
הזמנת המנה העיקרית באמצעות תפריט ייעודי
משקאות קבלת פנים עם העלייה למטוס
מערכת בידור חדישה כולל משחקים
שלט אישי לכל נוסע לשליטה על מערכת הבידור
2 מזוודות – עד 23 ק"ג כל אחת (ללא תשלום)
הטבות מיוחדות עבור מטען חורג (חיסכון של עד 300 אירו)
נקודת חיבור לחשמל בכל מושב
כניסה לטרקלין העסקים בטרם ההמראה (בתוספת תשלום של 25 אירו)
נקודת חיבור אישית לחשמל ו-USB בכל מושב
מסך רחב יותר–11/12 אינץ' לעומת 9 במחלקת התיירים
תאי אחסון מרווחים יותר
שולחן קוקטייל לכל מושב
שולחן אוכל מתקפל לכל מושב

מחירי מחלקת  :Premium Economy

 

בייג'ינג החל מ-1,599$

שנחאי החל מ-1,599$

הונג-קונג החל מ-1,599$

בנגקוק החל מ-1,599$

ריו דה ז'ניירו החל מ-1,649$

קייפטאון החל מ-1,449$

יוהנסבורג החל מ-1,449$

ניו דלהי החל מ-1,449$

מומבאי החל מ-1,449$

טוקיו החל מ-1,799$

סינגפור החל מ-1,799$

*המחירים לטיסת הלוך ושוב מת"א וכוללים מסי נמל והיטלים.  

 

https://www.youtube.com/watch?v=PYmCq9tL750

Exit mobile version