Site icon IAS

לופטהנזה מכניסה לקופה 650 מיליון דולר ממכירת והשכרת מטוסים

מטוס לופטהנזה. צילום יח"צ

לופטהנזה (Lufthansa) הודיעה אתמול (שישי) על הסכם עם Clover Aviation Capital והשותפה Babcock & Brown Aircraft Management (BBAM), הכולל מכירה והשכרה חדשה של 12 מטוסי איירבוס A320, שיניבו לחברה סך של 650 מיליון דולר. 12 המטוסים מופעלים כעת על ידי חברת לופטהנזה, לופטהנזה סיטיליין ו-Eurowings. המטוסים הם בני שנתיים ויושכרו בחזרה ללופטהנזה למשך 6 שנים.

בהצהרה נפרדת של Clover Aviation Capital, הודיעה החברה כי עסקת המכירה והחכירה שלה כוללת ארבעה מטוסי A320neo ושלושה A321neo.

"אנו שמחים ליצור מערכת יחסים חדשה עם לופטהנזה, כאחת מקבוצות התעופה המובילות בעולם", אמר הייאן ג'נג (Haiyan Zheng), סגן נשיא בכיר, ראש שיווק חברות תעופה וראש תחום רכישה ומסחר בחברת Clover Aviation Capital. "אני רוצה להודות לכל המעורבים על העבודה הקשה והמחויבות שלהם לעסקה זו ואנו מצפים להמשיך לתמוך בלופטהנזה במשך שנים רבות".

העסקה משקפת את האסטרטגיה של קבוצת לופטהנזה למימון השקעות במטוסים חדשים באמצעות תמהיל של מזומנים, חכירה תפעולית יפנית (JOLCOs) וחכירה תפעולית סטנדרטית.

"המכירה והחכירה בחזרה תומכות במודרניזציה של הצי של קבוצת התעופה לופטהנזה. מטוסים חדשים ומודרניים מורידים את צריכת הדלק ומפחיתים פליטות הגזים", אמרה לופטהנזה בהצהרה.

Exit mobile version