Site icon IAS

לופטהנזה מגייסת דיילים וזוכה בפרסים

חברת התעופה לופטהנזה זכתה ב-5 כוכבי יהלומים מהאקדמיה האמריקנית למדעי האירוח ( AAHS- American Academy of Hospitality Sciences ) על השירות הניתן לנוסעי המחלקה הראשונה.

 

הפרס ניתן בעקבות שלושה הישגים בשירות נוסעי המחלקה הראשונה: מחלקה ראשונה במטוסי החברה בטיסות אינטר קונטיננטליות, טרמינל מחלקה ראשונה בנמל התעופה של פרנקפורט וטרקלין מחלקה ראשונה בנמל התעופה קנדי ניו יורק.

 

יוסף סיניק, נשיא ומנכ"ל AAHS:" לופטהנזה ראויה לפרס על הישגיה ועל השירות האיכותי והמרשים לנוסעי המחלקה הראשונה".

 

ג'נס ביסהוף, מנהל מסחרי ראשי בלופטהנזה:" לופטהנזה כיום היא חברת תעופה מובילה עבורי נוסעי מחלקות הפרימיום. לקוחותינו מעריכים את סדרת השדרוגים שנעשו במטוסים ועל הקרקע".

 

ב-2005 השיקה חברת התעופה לופטהנזה את טרמינל מחלקה ראשונה בנמל התעופה של פרנקפורט, שהוא ייחודי מסוגו. בלופטהנזה ניסיון של שנים בשירות לקוחותיה במחלקות הפרימיום. 60 טרקלינים פזורים ברחבי העולם לתת מענה לנוסעי מחלקות הפרימיום לפני ואחרי טיסתם.

 

בנוסף, הודיעה חברת התעופה לופטהנזה על כוונתה להעסיק 500 דיילים חדשים בפרנקפורט ומינכן על לפי חוזה עבודה לשנתיים עם אופציה להארכת החוזה בגמר התקופה לעוד שנתיים ( מקסימום ל-4 שנים) .

 

על פי הסכם העבודה החדש הדיילים יועסקו לכל השנה אבל בפועל יהיו פעילים רק בתקופת הקיץ, בין חודש מרץ לאוקטובר. הפנייה הגיעה בעקבות כניסתם לצי המטוסים של החברה  מטוסי הבואינג 747-8 בפרנקפורט ומטוסי האיירבוס A340-300 ו- A340-600 .

 

העבודה מתאימה בעיקר לסטודנטים או לצעירים הרוצים לחוות עבודה מסוג זה. העובדים שיתקבלו יעברו קורס של 12 שבועות שיכשיר אותם לעבודתם במטוסי החברה.  

Exit mobile version