Site icon IAS

לופטהנזה מגדילה את מספר טיסותיה למינכן

לוח הטיסות של חורף 2016/2017 מציע ללקוחות הקבוצה 19,939 טיסות מדי שבוע ליעדים רבים בעולם. החורף, חברות התעופה של הקבוצה יקשרו בין 255 יעדים ב-101 מדינות לבין נמלי הבית של הקבוצה בפרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל, אך יעברו גם בנתיבים רבים מנקודה לנקודה. את השירותים האלה ישלימו יותר מ-18,000 טיסות בקוד משותף, המתבצעות עם כ-30 חברות תעופה שותפות המציעות לנוסעים רשת שמקיפה כמעט את כל כדור הארץ. לוח הטיסות החורפי ייכנס לתוקפו ביום ראשון, 30 באוקטובר, 2016 ויימשך עד 25 במרס 2017.

היעדים החדשים של חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה:

לופטהנזה

לוח הטיסות החורפי של לופטהנזה יציע לא פחות מ-194 יעדים בכ-9,668 טיסות מדי שבוע. בין היעדים החדשים בלוח הטיסות של לופטהנזה בחורף 2016/2017: טיסות מפרנקפורט לקייפטאון שבדרום אפריקה. החל מ-2 בדצמבר 2016 תציע לופטהנזה 3 טיסות שבועיות מפרנקפורט לקייפטאון.  

יעד חדש נוסף, בלוח הטיסות של לופטהנזה בחורף הקרוב היא פונצ'אל (מדירה), אשר התווספה ליעדים האירופיים עם טיסה שבועית החל מ-29 באוקטובר 2016. הודות למזג אוויר נוח לאורך כל השנה, האי הפורטוגלי מושך בעיקר מטיילים רגליים בעונת החורף.

בנוסף, לקוחות לופטהנזה ייהנו בחורף הקרוב מטיסות לסאן-חוזה (ארה"ב), שבעמק הסיליקון. במשך החורף יופעלו טיסות לסאן חוזה (ארה"ב) שבעמק הסיליקון, במקביל ליעדי חלומות אטרקטיביים במאוריציוס, מאלה (המלדיביים) וקנקון (מקסיקו). בנוסף, לופטהנזה גם הגדילה באופן משמעותי את מספר טיסות ההמשך לנאירובי (קניה), דאלאס (ארה"ב) ופּוּנה (הודו).

רשימת היעדים האירופיים אשר תשרת לופטהנזה מפרנקפורט כוללת גם את טרומסה  (נורבגיה) ואיבאלו (פינלנד) עם טיסה אחת בשבוע לכל יעד. שני היעדים החדשים והשירות הקיים של שתי טיסות בשבוע ממינכן לקיטילה (פינלנד) מגדילים לשלוש את מספר הטיסות השבועיות של לופטהנזה ליעדי תיירות בצפון הרחוק של אירופה. אזור זה צובר פופולריות בקרב שוחרי ספורט החורף והמטיילים הלהוטים לצפות בזוהר הצפוני.

שירות טיסות חדש למרקש (מרוקו) יופעל במשך כל השנה משדה התעופה של מינכן. לופטהנזה תחנוך את הקו החדש  ב-30 באוקטובר ותציע למרקש שתי טיסות שבועיות. דנוור (ארה"ב) תתווסף ללוח הטיסות החורפי כיעדים חדשים ותוגבר תדירות הטיסות ללוס אנג'לס, מיאמי (שתיהן בארה"ב) ולתל-אביב.

החורף יוכלו הנוסעים לטוס לראשונה ממינכן לעיר הפולנית ז'שוב. טיסה שבועית נוספת תופעל לאנקונה (איטליה) ולגראץ (אוסטריה). יוכפל מספר הטיסות למלטה.

אוסטריאן איירליינס

בחורף 2016/2017 תציע אוסטריאן איירליינס לנוסעיה מגוון רחב של עד 130 יעדים ב-56 מדינות. חברת התעופה האוסטרית מחזקת החורף את התמקדותה ביעדים תיירותיים. לדוגמה, מטוס בואינג 767 יטוס לעיר הוואנה בקובה פעם בשבוע החל מ-25 באוקטובר. בנוסף, יופעלו טיסות ישירות מווינה למלדיביים ולמאוריציוס עד פעמיים בשבוע. חברת התעופה תציע עד שתי טיסות המשך למרקש וטיסה שבועית לקולומבו בירת סרילנקה בלוח הטיסות החורפי.

SWISS

בלוח הטיסות החדש של חורף 2016/2017 תשרת סוויס  100 יעדים ב-44 מדינות.

מטוס הבואינג ארוך הטווח של SWISS, בואינג 777-300ER ישמש לראשונה את הטיסות למיאמי ולסאן-פרנסיסקו. החל מ-3 במרס 2017 יטוס מטוס הדגל של SWISS מדי יום גם לסינגפור.

SWISS גם תגדיל בחורף את מספר טיסות ההמשך השבועיות להמבורג, ברלין (שתיהן בגרמניה), קראקוב (פולין) ובלגרד (סרביה).  סוויס תשתמש החורף במטוסים גדולים יותר בטיסותיה לספרד (ברצלונה, מדריד, ולנסיה), פורטוגל (ליסבון) ואיטליה  (רומא, פירנצה).

בנוסף, בעונת חורף 2016/017 SWISS תציע טיסות המשך ליעדי חופשה סביב העולם עם שותפתה Edelweiss. טיסות תכופות יותר יוצעו לאיים הקנרים. לראשונה יופעלו חמש טיסות בשבוע לטנריף, ארבע לגראן קנריה ושתיים לפוארטוונטורה ולנזרוטה (כולם בספרד). לראשונה יוכלו הנוסעים לטוס גם לסביליה (ספרד) פעמיים בשבוע.

 

Exit mobile version